Gå til innhold

[Løst] Hvordan ta det første steget?


Charlotte11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen gang tatt det første steget? hvordan?

Da jeg var på den alderen! (Sånn to år siden) funket det meste egentlig. Selv om jeg var ganske håpløs med tanke på å se tegn. Gjør det enkelt. Si hei. Spør om lekser eller noe slikt. Ikke "skjul" ting. Det er ekstremt hvor direkte du må være noen ganger. Var med det som ble kjæreste med til tannlegen før det ble kjæreste, hvor hun etter å fått bedøvelse sier "Jeg lurer på hvordan det ville vært å kysset med bedøvelse". Naive meg lurer litt på det også, "Ja, det skulle jeg visst". Og ser ut i løse lufta. :nei:

Hva skal jeg si/skrive til en gutt jeg ikke kjenner for å starte en samtale? haha

"Heei, har du gjort leksa?" "Kan jeg kopiere" ellerno slikt. Funka fint for mg.

 

Liker dere gutter at jenter tar iniativ til å bli med kjent? og hva ville dere isåfall ha funnet på med denne jenta?

Ja. Film, snakke, kose, gjøre ting (Skibakken, stranda, bade, konserter, ++)

 

Ble litt mange spørsmål, men man er bare ung 1 gang og det må utnyttest til det fulle så pliis hjelp!! :)

Stemmer det! Lite av det du gjør nå betyr så mye når du blir eldre :) (Borsett fra skoleinnsats fra vgs og oppover, det kommer å tar deg om du driter deg ut for mye.)

Lenke til kommentar

Det finnes ingen magisk åpningsreplikk. Bare si "hei, hvordan går det?" eller liknende. Det kan ikke gå galt, uansett hva du sier. De aller fleste gutter på 16 år foretrekker at jentene tar kontakt med dem. Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort.

Lenke til kommentar

 

 

Har du noen gang tatt det første steget? hvordan?

 

Å starte en samtale er en god start uansett. Om man da kommer godt overens med hverandre skjer resten nesten av seg selv. Man spørr da mere og mere om hverandre.

 

Hva skal jeg si/skrive til en gutt jeg ikke kjenner for å starte en samtale? haha

 

Som han over meg sier, å bare si hei hvordan går det funker alltid ;)

 

Liker dere gutter at jenter tar iniativ til å bli med kjent? og hva ville dere isåfall ha funnet på med denne jenta?

 

Jeg synes det er ganske koselig når jenter kommer og vil snakke med oss.

Funnet på med, hmm det kommer nok an på jenta og hvordan type hun er. Liker hun gå på fest, kino eller mere chille hjemme.

 

 

Ble litt mange spørsmål, men man er bare ung 1 gang og det må utnyttest til det fulle så pliis hjelp!! :)

klem jente 16 år

Bare vær grei og hyggelig, hilse på de du ser, stoppe opp og snakke litt med noen osv. Da kommer du i kontakt med mange, mange som vil finne på noe, eller ha deg med på fest, kosekveld, kino eller no og man får full utnyttelse av ungdomstiden :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det første jeg gjorde når jeg traff kjæresten min var rett og slett bare å sette meg ved siden av ham. Startet en helt vanlig samtale som om han var hvem som helst. Husker selvfølgelig ikke nøyaktig hva vi pratet om men det var vel i grunnen diskusjoner om kveldens begivenheter, hva skyformasjonene så ut som, hvilke stjernekart vi så og slikt. Så la jeg armen min rundt ham, og etter det tok han meg i hånda når vi gikk tilbake fra stranden. Tydeligvis kjente han seg trygg på meg allerede da, og mente at det virket som om vi hadde kjent hverandre i årevis. Det gjelder vel egentlig å være trygg på seg selv. Å ha den tanken om at det faktisk finnes flere mennesker der ute i verden om det skulle mislykkes. He/she is not all that, virkelig. Dog, for å unngå å havne i vennesonen er det lurt å være vennskapelig på en litt flørtende måte. Vage berøringer pleier å fungere. Den verste feilen man kan gjøre er å være for masete, forøvrig. La vedkommende jakte litt på deg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...