Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke ereksjon under sex, er jeg for nervøs?!


Anbefalte innlegg

For 1 år siden ca skulle jeg og en berta ha sex, men den ville absolutt ikke opp, vi prøde 2 gang til den dagen uten at den ble noe større.

 

Idag igjen, skulle jeg ha sex med en jente, og samme problem, den går jo opp ellers, klarer ikke å fatte hvorfor den ikke går opp når det virkelig gjeller! er jo ikke SÅ nervøs tror jeg! vi skal iværtfall møtes ikveld igjen, og da må det funke! Anonym poster: 05887a7e688fd7fd6baf5247b1374824

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må legge vekk alle tanker om at du skal prestere på ditt absolutt beste, hvor viktig det er å få den opp, osv. Fokus bør være på å nyte tiden i senga sammen, samme hvordan. Det er flere måter å nyte hverandres kropper på foruten kjønnsorgan mot kjønnsorgan. Bruk god tid på forspill, så kan jeg garantere at resten kommer av seg selv.

Lenke til kommentar

Hvis du onanerer ofte kan det være grunnen til at du ikke får den opp akkurat når det gjelder. I så fall hold høyrehånden unna noen dager. Prestasjonsangst er veldig vanlig, spesielt hvis man har hatt noen uheldige episoder. Det beste er å bare prøve å ikke tenke på det og ha en positiv instilling. Ikke ha fokus på at du må få den opp, men heller hvor deilig personen du er med er og hvor lyst du har på henne. Husk at mye alkohol fører ofte til "øltiss".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...