Gå til innhold

Trådløse øreplugger i syden?


Anbefalte innlegg

Heisann! Skal snart reise til syden, og har i den anledning lyst til å gå til innkjøp av et sett med trådløse øreplugger som skal brukes sammen med min iPhone 5. Har prøvd å gjøre research selv, men sliter sinnsykt med å finne norske butikker som har noe som helst innen sjangeren.

 

I utgangspunktet er jeg ute etter et sett som skal brukes til lytting, og ikke til snakking, og det er derfor jeg poster denne tråden her. Men handsfree-funksjonalitet er selvsagt ikke en ulempe.

 

(Importere fra utlandet kunne vært en valgmulighet, men reiser 6. april og vil helst ha pluggene før det. Derfor må jeg kanskje holde meg til norske butikker. Men åpen for forslag.)

 

De tingene jeg bryr meg mest om er:

  • Lyd. Er ikke veldig kresen her, ettersom jeg skal bruke pluggene til mye lydbøker og podcaster. Men blir også en del musikk, så litt kvalitet er ikke å forakte. Det viktigste er vel at lyden er høy nok i volum.
  • Battertid. Dette er kanskje enda viktigere enn lyden for meg. Skal ha et headset jeg kan ha plugget i en del timer mens jeg ligger på stranda og soler meg :thumbup: Et minimum må vel være 5 timer avspilling.
  • Pris. Er ikke ute etter å betale veldig mye. 1000 kr er nok maks, hadde foretrukket noe rundt 500-lappen.

Når det gjelder hvilken form så hadde det vært optimalt med noe som ligner på Jaybird JF3. De vil bli brukt til jogging o.l. i tillegg til strandbading, men vil helst unngå ordentlig sportsplugger med tykke nakkefester, ettersom jeg har lyst til å bruke proppene til daglig også muligens.

 

(Jaybird JF3 er egentlig ideelle plugger for meg på alle måter, men det virker ikke som noen norske butikker har de etter søk på prisjakt o.l.)

 

Kan også vurdere ordentlige headset som har samme kvalifikasjoner som over, men de blir vel fort veldig dyre og store?

 

Noen gode forslag?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...