Gå til innhold

tja.. Al-qaida har ennå ikke gjort neonting for at jersusalem(muslimenes tredje helligste by) blir styrt av muslimene/palastinerne- Hvorfor?


Anbefalte innlegg

tja.. Al-qaida har ennå ikke gjort neon ting for at jersusalem(muslimenes tredje helligste by) blir styrt av muslimene/palastinerne- Hvrofor?

 

Jeg har tenkt egentlig flere ganger av å starte denne tråden. men uansett alle vet at Jerusalem er den tredje helligste by for muslimene så spørsmålet er Hvorfor gjør al-qaida ingenting ?

 

Jeg har fått ideen fra M-Mathias_coca-cola

 

Jeg skal reptere det M-Mathias_coca-cola sa:

 

Det ville i så fall ikke være første gang de benyttet seg av den slags statestikker... Og vil dette føre til økende støtte til organisasjoner som Al Qaida?

 

her: http://www.diskusjon...1294178&st=3680

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet vi at Al Qaida ikke samarbeider med andre terrorgrupper i midtøsten, hvor flere har som mål å overta/utslette Jerusalem. Hvis jeg ikke tar feil, har det jo blitt nevnt at 9/11 skulle være et angrep mot USA som støttet eksistensen av Israel.

 

Vet ikke helt om jeg kan si meg enig med teorien, blir nesten; dersom batteriet er den tredje viktigste delen for at bilen skal fungere, hvordan kan det ha seg at det fremdeles fungerer, om jeg ikke får start på bilen?

Lenke til kommentar

Hvordan vet vi at Al Qaida ikke samarbeider med andre terrorgrupper i midtøsten, hvor flere har som mål å overta/utslette Jerusalem. Hvis jeg ikke tar feil, har det jo blitt nevnt at 9/11 skulle være et angrep mot USA som støttet eksistensen av Israel.

 

Vet ikke helt om jeg kan si meg enig med teorien, blir nesten; dersom batteriet er den tredje viktigste delen for at bilen skal fungere, hvordan kan det ha seg at det fremdeles fungerer, om jeg ikke får start på bilen?

 

jeg syns likevel at det er rart... Jeg mener en gruppe å komme på 9/11 gjør ingenting for jeursalem derfor kan det være at Israel har nor med hele Al-Qaida situasjonen å gjøre?

Hva tror dere da?

Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at Israels eksistens bærer mye på støtten fra USA. Deres muslimske naboland skulle nok gjerne gjort mer for å styrte det jødiske regimet og fått kontroll på Jerusalem og resten av Palesina/Israel.

 

Al-Qaida har vel mer interesse av å gå mot vestlige mål. Det bor jo tross alt mange muslimer i Israel, og de vil vel ikke ramme "sine egne".

Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at Israels eksistens bærer mye på støtten fra USA. Deres muslimske naboland skulle nok gjerne gjort mer for å styrte det jødiske regimet og fått kontroll på Jerusalem og resten av Palesina/Israel.

 

Al-Qaida har vel mer interesse av å gå mot vestlige mål. Det bor jo tross alt mange muslimer i Israel, og de vil vel ikke ramme "sine egne".

hehe, de har gjort flere terrorangrep mot andre arabiske stater der de har drept sivile så spørsmålet kan dette være en ny måte av israelitter for å krige på?

hva tror dere?

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at Israels eksistens bærer mye på støtten fra USA. Deres muslimske naboland skulle nok gjerne gjort mer for å styrte det jødiske regimet og fått kontroll på Jerusalem og resten av Palesina/Israel.

 

Israel sin støtte fra Usa er vel under 0.1% av BNP. Det er den direkte støtten. At det vil kjennes, selvsagt, men Israel faller ikke sammen av den grunn,.

 

Al-Qaida har vel mer interesse av å gå mot vestlige mål. Det bor jo tross alt mange muslimer i Israel, og de vil vel ikke ramme "sine egne".

 

Og det bor ikke mange i vesten? AQ vet utmerket godt at Israel er en fin syndebukk å ha. Å ha noen å skylde på. Blåser de av noe der vil den syndebukken bli et offer. Dessuten, ingen eller få arabere bryr seg om palestinere, som tradisjonelt har vært blant de liberale (sammen med resten av Levanten).

Lenke til kommentar

Israel sin støtte fra Usa er vel under 0.1% av BNP. Det er den direkte støtten. At det vil kjennes, selvsagt, men Israel faller ikke sammen av den grunn,.

 

 

 

Og det bor ikke mange i vesten? AQ vet utmerket godt at Israel er en fin syndebukk å ha. Å ha noen å skylde på. Blåser de av noe der vil den syndebukken bli et offer. Dessuten, ingen eller få arabere bryr seg om palestinere, som tradisjonelt har vært blant de liberale (sammen med resten av Levanten).

Dessuten, ingen eller få arabere bryr seg om palestinere, som tradisjonelt har vært blant de liberale (sammen med resten av Levanten).

 

hvis jeg forsår riktig så er det du mener at arabere bryr seg ikke om palastinerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...