Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Plutselig ignorert av ei jente


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har hatt et rimelig ok venneforhold med ei jente i noen måneder.

Pratet om alt etc...

 

Hun inviterte meg på en fest, som jeg sa jeg kanskje skulle komme på, da hun ikke var sikkert på at hun skulle dit, da så ikke jeg noen grunn til å dra dit viss hun ikke skulle dra, så vi ble enige om å snakke om det senere.

 

Dette var 3 uker siden... Jeg har ikke hørt noe ifra henne siden da, jeg vet hun leser meldingene osv, men bare ignorerer meg rett og slett.

 

Noen som har en anelse på hva det kan være? Anonym poster: fbf0f6e2db61a798237c8019220223ee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er helt sikkert opptatt med andre prosjekter. Ikke send henne flere meldinger, da virker det bare som du er desperat, og hun vil aldri ta mer kontakt med deg av den grunn, enn om du ikke hadde sendt henne meldinger i det hele tatt. Få henne ut av tankene og finn deg ei annen jente å bruke tiden på.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, det kan være det at hun har att følelser for deg slik som personen ovenfor sier, men det kan også være det motsatte dessverre Om det er tilfellet så viser hun det på en veldig "stygg" måte. Om du har mulighet til å snakke med henne i person kan du kanskje få ett sikkert svar på hvorfor hun oppfører seg slik. Men finn deg ei jente som virkelig gir deg det du fortjener, ikke kast bort tiden din på de som ikke er verdt det ! ;)

Lenke til kommentar

Venneforhold? det som kan være er at hun har hatt følelser for deg, så etter disse månedene som venner gir hun opp enten fordi du ikke responderer slik som hun kunne tenkt seg, eller at hun er lei.

 

Verken kvinnfolk eller mannfolk er født tankelesere, ytterst få i hvertfall, om hun enda ikke har klart å gjøre uttrykk disse følelsene så må jo hun ta det på egen kappe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det kan ha vært ganske nedslående at du takket nei til festen når hun først hadde tatt steget. I kjærlighet setter man seg fra tid til annen i helt håpløst teite situasjoner, hvor den minste ting har så mye å si på selvfølelse, respekt og gjensidighet. At du takket nei til festen ser jeg som negativt. Da er det din oppgave å gjøre dette godt igjen, kanskje invitere henne til en fest og plinge på et par ganger. Det skal ikke være for lett å komme tilbake i varmen heller, i hvert fall ikke etter det du gjorde. Hun er da ikke desperat, ikke sant og hun vil ikke fremstå som det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...