Gå til innhold

kjøpe hodetelefoner i usa.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M100 er et godt valg om du skal ha heldekkende, lukkede klokker, men som samtidig er portable og du i tillegg er glad i mye bass.

 

Her er hvordan Tyll fra InnerFidelity oppsummerer dem:

For just about anyone I know under the age of 35, these will be on the top of my recommendation list. The thump and drive and sparkle are irresistible with any form of contemporary popular music. Whether from an iPhone, computer, or high-end amp, as long as I was playing youthfully exuberant music, the V-Moda M-100 flat out rocked. They're a basshead's delight.

 

Audiophiles looking for faithful reproduction should look elsewhere for a full-sized sealed headphone (e.g., Sennheiser Momentum, Logitech UE6000), the M-100 simply are not transparent enough. But there are plenty of audiophiles, both young and old, who want something fun for popular music, and these cans will scratch that itch. I know I'll definitely be keeping the M-100 in heavy use for a slammin' good time when the mood strikes. In fact, they'll be my go-to headphones against which all basshead wanna-bes will be compared, and as such are going on the "Wall of Fame" as the best basshead headphone.

 

Add to the good time fun sound of the M-100 the fact that you're getting great styling, superb build quality, good isolation, and uniquely useful accessories in an amazingly small package, and you've got yourself a candidate for the headphones with the broadest possible appeal in today's young market. This headphone is a winner, and one where you don't have to say "sorry about your wallet," because these cans easily deliver $310 in user value for the right listener.

Lenke til kommentar

M100 er et godt valg om du skal ha heldekkende, lukkede klokker, men som samtidig er portable og du i tillegg er glad i mye bass.

 

Her er hvordan Tyll fra InnerFidelity oppsummerer dem:

 

Sjekket ut endel og virker som focal spirit one er et bra valg, ellers så har jeg veldig lyst på sennheiser momentum, men prisen er litt stiv.

 

Jeg trenger en portabel og komfortabel (skal kunne ha den på lenge uten at den klemmer på ørene) hodetelefon, med bra lyd. helst ikke for påtrengende bass. tips tas imot med takk. pris 1000-2000kr. Hører på forskjellig musikk.

Lenke til kommentar

Focal Spirit One er god, men jeg ville heller gått for Logitech UE6000 (og brukt de uten den aktive støydempingen). Om du tjener på å kjøpe de i USA vet jeg ikke.

 

Hvorfor hadde du valgt logitech fremfor focal? og hvorfor bruke dem uten den aktive støydempingen? bare lurer

Lenke til kommentar

De er fantastisk uten støydemping, men får en noe farget lyd med. Les anmeldelsen på innerfidelity om du er i tvil.

 

De virker flotte går nok for de. Jeg har shure 240 og 440 fra før, Disse har ok lyd, men er alt for store og klumpete til å bruke utedørs, vet du hvordan logitech sine er sammenliknet med de i størrelse og lyd?

Lenke til kommentar

Er ikke altid enig med alt som Tyll mener, kommer jo også av at vi alle hører litt forskjellig. Ellers så er det best value og kjøpe noe i USA som blir produsert der for å slippe tolling. Eks Mad Dog, vmoda m100, LCD 2 rev2 999USD(2000kr billigere en importert eller kjøpt i norge men langt unna budsjettet ;))

Endret av Leonarfd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...