Gå til innhold

Kjøpe klær på nettet.


Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen nettsider som har mye bra klær, ikke alt for dyrt? Må vere en legit side ofc, helst fra norge/skandinavia. Er lutalei av å kjøpe i butikker, 90% av tiden har de ikke noen klær jeg liker, å det er slikt mas å føler jeg må kjøpe noen når jeg først er der å har fått så mye (unødvendig) hjelp fra de som jobber der. Er en 18 år gammel mann/gutt, så noen sider med klær i den stilen, helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 9 måneder senere...

Stylepit, Zalando, Nelly har enort utvalg av klær, sko og tilbehør. De er mine favorittbutikker når jeg shopper på nett fordi De har mange ulike merker, så her kan man nesten alltid finne noe :)

 

Ingen av disse nettbutikkene er superbillige, men ikke dyre heller, og som Xentos nevnte så har disse butikkene som regel rabattkoder man kan bruke for å spare litt penger.

 

Finnrabatt er bare én av mange rabattkodesider i Norge nå. Min favoritt hittil er Flipit.com og deretter Cuponation ettersom de virker mest seriøse og oppdaterer siden med rabattkoder jevnlig. Men det finnes som sagt mange sider der ute med rabattkoder, så du finner sikkert dine favoritter ;) Håper dette var til hjelp. Og at du finner billigere, fine klær på nett med tips fra denne tråden.

 

Vennlig hilsen Mayolini

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...