Gå til innhold

problemer med HTC One X


Anbefalte innlegg

hei, jeg har noen problemer med min HTC One X. SIM-kortet ser ut til og falle ut av posisjon når jeg har mobilen i lommen hvis buksen blir strammet og ellers når telefonen får litt press på seg. har også problemet med at den bare helt plutselig skrur seg av.. helt random hører jeg HTC's oppstartslyd og den skrur seg på. .

 

har tenkt å gjøre noe med den, i retning av reperasjon eller slikt, men er usikker om det er noe vits i og med at det tydeligvis er hardware/konstruksjonsfeil som foråraker dette.. . hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med et annet simkort og se om feilen oppstår da også. Du bør også passe på at telefonen ikke får hardt press på seg. Bør ikke ha den i trange bukselommer o.l da dette fører til at telefonen blir bøyd når du setter deg. Telefoner i f.eks baklomme er en fin måte å drepe en telefon på.

Lenke til kommentar

Hvis telefonen mister kontakt med simkortet så vil den restarte. Derfor ville jeg ha forsøkt med et nytt simkort først. Hvis telefonen restarter ofte så er dette den enkleste måten å sjekke om det er simkortet det er noe feil med, eller om feilen ligger i telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...