Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønne ingen verdens ting ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er ei jeg har kjent meget lenge, ala gikk i samme klasse på barneskolen, pararellklasse på ungdomskole og gikk forsåvidt på samme skole på VGS. Vi har også vært på samme tropp på rekruttskolen.

 

Etter rekrutten ble vi spredt ut over vær vårs del av landet, så vi hadde ikke så mye kontakt da, utenom når jeg var på kurs i nærheten av der hun var utplassert. Hun var da i forhold, så jeg hadde egentlig ikke tenkt tankten på følelser før hun. Men i fjor sommer ble det slutt mellom de. Og hun startet å skrive til meg på FB på høsten, så snakket vi nå som smått fram til juletider. Alt fra jeg burde komme på besøk (hun kunne hjelp med å betale billetten), til at vi kunne flyttet til en annen by osv. På denne tiden, tror ikke at jeg hadde noen følelser for hun.

 

Hun fikk seg jobb i byen der hun tjenstegjorde og jeg fikk meg skoleplass på hjemplassen våres. Så avstanden er ganske lang da.

 

I julen var vi på samme nachspill, men når klokken begynte å bikke tidlig på morgenen. For jeg hjem, men hun ble værende på nachspillet (vet ikke hvorfor). Da var det var 2 gutter og hun + 1 ei venninna av hun igjen . Hun andre jenten som var gjennværende på nachspillet hadde vistnok sex med en av de kisan. jeg snakket med han andre som var igjen, og han hadde ikke hatt sex med hun, så tror jeg kan stole på det.

 

Dagen etterpå faktisk, fant vi ut jeg og hun skulle dra å ete. Så vi kjøpte noe mat og dro hjem til meg å spiste og så film. I løpet av filmen lå vi nå og koste og klinte. Vi ente opp med å ha sex. Dagen etterpå hadde vi ikke så mye kontakt. Dagen etter der igjen for hun hjem.

 

Å i løpet av januar, har vi ikke hatt så mye kontakt. Har vært mest meg som har prøvd å skrive til hun, generelt lite kommunikasjon. Men hun jobber da mye ugunstige tider.

 

Men her i forrige uke, nevnte jeg før hun at jeg kunne fly nedover på besøk. Men det passet ikke helt før hun, siden hun jobbet natt da og sov på dagen.

 

Men plutselig i løpet av forrige helg, ut av det blå. Fikk jeg forespørsel om sånn videochat via facebook. Så natt til søndag satt jeg på videochat med hun, nesten til hun var ferdig på vakt om morgenen.

 

Å i starten av uken pratet vi ikke så mye med videochat. Men i slutten av uken ble vi sittans lenge. Ble sent og jeg tok videochaten videre over på telefonen, samt gikk å la meg i sengen og hun tok maskinen med seg i sengen.

 

Plutselig viser hun med vibratoren hun er så stolt over, å denne skulle hun kose seg med den kvelden. Jeg sporte nå om jeg fikk se på, men det ville hun ikke.

 

Men denne helgen skulle hun hjem til hjemplassen våres i barnedåp. Så vi snakket litt sammen på melding når hun var kommet frem. Siste meldingen jeg skrev, sporte jeg om vi skulle finne på noe i løpet av den tiden hun var hjemme. Den svarte hun aldri på, og jeg vet hun har brukt telefonen i ettertid.

 

Så jeg fant ut at jeg skulle ringe hun idag å høre. Men hun hadde ikke tid idag, siden hun hadde så mye å gjøre ved tanke på barndåpen. Sikkert helt legit grunn. Å hun blir ikke så mange dager her, før hun reiser hjem igjen.

 

Ble faktisk en veldig lang tråd. Var litt deilig å få luftet tankene mine.

Så hva tror dere? Har hun gjensidige følelser for meg, å bare er litt HTG? Eller ser hun på meg som en venn?

 

Å hva bør jeg gjøre videre? Litt redd før å være så veldig masat. ?

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her.

 

For å se det sånt. Skjønner ikke mye mer etter helgen. Snakket som sagt med hun på lørdagen, men da hun ikke tid. Snakket med hun på søndagskvelden å hørte vi skulle finne på noe. Men fikk svar etter mange timer, å da va hun så sliten etter barnedåpen å skulle legge seg. Men at du hun hadde dårlig samvidtighet bla bla.

 

Tror ikke det er noe gjensidige følelser fra hennes side, ved tanke på at vi var i samme by over helgen å ikke møtte hverandre. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Muligens drama, og en god porsjon kåtskap, og det er ikke skadelig. Tviler på at hun har så mye dype følelser for partneren, og da kan man si at ts er av den heldige sorten, muligens ... :p

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Vet hun har jobbet dag denne uken, å da begynner hun på jobb 4-5 og morgenen og jobber til ettermiddagen. Har ikke tatt noe initiativ til å prate til hun de siste dagene.

 

Men vet dog at hun ikke er så aktiv i arbeidstiden på facebook, siden det er full trykk på jobben hennes. Så får vente å se hva som skjer videre, tenker at jeg ikke gir opp riktig enda.

 

Sånn jeg ser det nå, så inviterte jeg meg selv på besøk til hun en gang i fjern framtid. Og da fikk jeg til svar" jaaaaa:D", så det virker jo litt positivt.

 

Men et annet problem, er avstaden mellom oss. Jeg går på skole ganske langt unna der hun jobber. Men man får se hva som skjer. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Jeg skal være helt ærlig med deg. Du sier du er redd for å være masete, det er bra, men slik jeg ser det har du maset mye allerede. Noen ganger ønsker jenter bare og ha uforpliktende sex. Akkurat som oss gutta.

 

Det beste du kan gjøre i denne situasjonen er og være laydback og vente til evt hun tar kontakt. Hvis hun tar kontakt så fortsatt vær laydback og ikke stress etter å møte henne. På den måten gir du henne sjanse til å "jage" deg litt. Skulle hun derimot ikke ta kontakt, så NEXT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre i denne situasjonen er og være laydback og vente til evt hun tar kontakt. Hvis hun tar kontakt så fortsatt vær laydback og ikke stress etter å møte henne. På den måten gir du henne sjanse til å "jage" deg litt. Skulle hun derimot ikke ta kontakt, så NEXT.

 

Hei.

 

Nå har faktisk hun tatt kontakt med meg. Hun sendte meg sånn forespørsel om videosamtale her i går kveld, samt at vi avtalte at hun skulle ringe å vekke meg idag, men da hun glemte det av. Så hun ringte meg i senere på dagen, der vi nå pratet litt, men var da enda på skolen så kunne ikke prate så lenge. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Hei.

 

Nå har faktisk hun tatt kontakt med meg. Hun sendte meg sånn forespørsel om videosamtale her i går kveld, samt at vi avtalte at hun skulle ringe å vekke meg idag, men da hun glemte det av. Så hun ringte meg i senere på dagen, der vi nå pratet litt, men var da enda på skolen så kunne ikke prate så lenge. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

 

Ok, som sagt. bare vær rolig, og litt utilgjengelig. Dette trigger jenta og øker spenningen/tiltrekningen.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Har nå vel prøvd å være litt "utilgjengelig", men de siste dagene er faktisk hun som har kontaktet meg med forespørsel om videosamtale. Jeg har liksom ikke blokket hun fra facebook eller lignende, så hun ser nå som regel når jeg er pålogget.

 

Men vet nå ikke helt hva hun ser i meg, er jeg kun en venn eller noe mer. ? Hva bør jeg gjøre videre? Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg egentlig ingen ting. Fra før helgen har vi hatt kontakt daglig i mange timer både med videosamtale og over telefon. Har også vært hun som oftest har ringt meg, samt sendt forespørsel om videosamtale. Så jeg tilbudte nå meg selv å komme en langhelg på besøk, fikk da beskjed om at hun måtte tenke litt på det, siden hun muligens hadde andre planer i helgen. Plutselig fikk jeg beskjed om at hun skulle ut av byen å besøke ei venninne, sikkert totalt legit, men hva faen?

 

Så senere fikk jeg plutselig spørmål om et hypotetisk spørsmål, hva hadde jeg gjort hvis jeg ble invitert ut av landet på en liten ferie av ei venninne. Ble litt satt ut, å ble litt stille. Så viste det seg at en gammel venn av hun hadde invitert hun med på en ferie. Men hun skulle visstnok takke nei til den turen. Følte nesten litt på spørsmålet at hun lurte på hva jeg syns om det. Hyggelig av hun det, men WTF liksom? Etter litt fram og tilbake så sa hun vel om jeg hadde invitert hun, så hadde hun ikke hatt noe tvil. Men jeg har da ingen sjangs på studielån å ta hun med på en liten ferie i denne uken.

 

Nå vet ikke jeg helt om det såkalte venninnebesøket egentlig er den ferietuen.

 

Så hva tror dere? SIkkert bare jeg som overtenker alt. Personlig gidder jeg ikke helt den "katt og mus" leken. Så tror jeg skal trekke meg litt tilbake å slappe av, å muligens komme meg videre.

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Personlig gidder jeg ikke helt den "katt og mus" leken. Så tror jeg skal trekke meg litt tilbake å slappe av, å muligens komme meg videre.

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

 

Enig i det. Bare vær litt utilgjengelig. Ville også møtt jenta istede for å drive å chatte frem og tilbake. Det er så fort å misforstå hverandre, og at man går lei.

Lenke til kommentar

Enig i det. Bare vær litt utilgjengelig. Ville også møtt jenta istede for å drive å chatte frem og tilbake. Det er så fort å misforstå hverandre, og at man går lei.

 

Hei.

 

Skulle gjerne gjort det. Men foreløpig bor vi litt langt unna hverandre Hun jobber turnus og jeg går på skole. Så kan fort gå litt tid mellom hver gang det passer for oss begge. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Så hva tror dere? SIkkert bare jeg som overtenker alt. Personlig gidder jeg ikke helt den "katt og mus" leken. Så tror jeg skal trekke meg litt tilbake å slappe av, å muligens komme meg videre.

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

 

Jeg tror at du trenger å droppe å tenke på denne jenta en periode, å finne noe annet gøy å drive med. Noen nye spill som har kommet ut kanskje, en serie du kan ta opp eller whatevs. Starta nettopp med stargate atlantis, kan anbefales om man liker sci-fi :)

 

Uansett ser jeg i tidligere poster at du legger mye tid og engasjementet i dette, og en viktig ting å spørre seg er om du oppfatter at hun gjør det samme? Altså, føler du at hun bryr seg like mye som du gjør? Det er viktig med likevekt, og det virker for meg som om du jobber en del mer enn det som trengs, spesielt utifra hvor nonchalant hun virker til det hele.

 

Slapp av, få tatt deg en tur på byen, gjør whatevs. Det løser seg stortsett, og blir du for urolig kan du jo bare spørre rett ut og bli kvitt problemet. :)

 

Ps: Hold deg til video og tlf når dere snakker, chatting er et helvete, spesielt når man trenger å få kommunisert på en ordentlig måte.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Jeg tror at du trenger å droppe å tenke på denne jenta en periode, å finne noe annet gøy å drive med. Noen nye spill som har kommet ut kanskje, en serie du kan ta opp eller whatevs. Starta nettopp med stargate atlantis, kan anbefales om man liker sci-fi :)

 

Uansett ser jeg i tidligere poster at du legger mye tid og engasjementet i dette, og en viktig ting å spørre seg er om du oppfatter at hun gjør det samme? Altså, føler du at hun bryr seg like mye som du gjør? Det er viktig med likevekt, og det virker for meg som om du jobber en del mer enn det som trengs, spesielt utifra hvor nonchalant hun virker til det hele.

 

Slapp av, få tatt deg en tur på byen, gjør whatevs. Det løser seg stortsett, og blir du for urolig kan du jo bare spørre rett ut og bli kvitt problemet. :)

 

Ps: Hold deg til video og tlf når dere snakker, chatting er et helvete, spesielt når man trenger å få kommunisert på en ordentlig måte.

 

Joda, har jo nok ting å gjøre før å få dagene mine til gå. Syns jo egentlig dagene er alt for kort til å få gjort alt man skal gjøre.

 

Jeg tror nesten at hun bryr seg like mye som jeg gjør. Men er så vanskelig å tyde hva hun føler og gjør. Men hun ringte meg nå nettopp, da var hun på biltur til hennes venninne. Men var litt opptatt med skolearbeid da hun ringte, så ba hun ringe tilbake seinere.

 

Men vet nå ikke helt om hun ringte siden hun kjedet seg på bilturen sin, eller om hun ringte siden hun hadde løst å prate med meg. Men sånn jeg mulig ser det, så har hun faktisk vært legit opptatt de to gangene jeg kan ha møtt hun etter jul. Eller så kan det jo bare være at hun ville være opptatt og ikke helt møte meg, hvem vet.

 

Joda, er faktisk sjelden vi chatter skriftlig, ingen av oss liker egentlig det stresse med å skrive. Er som regel kun video og telefon det går i. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar

Kan vel komme med en liten oppdatering. Har nå prøvd å være litt tilbakeholden, men er litt vanskelig med at vi egentlig har hatt kontakt daglig i den siste tiden. I den siste tiden har ikke jeg tatt kontakt med hun først, men hun har ringt meg.

 

Er så vanskelig å tyde var hun egentlig vill, er jeg kun tidsfordriv når hun kjeder seg, god venn etc?.

 

Får vel prøve å manne meg opp en dag å gjøre ting på det lette måten, å spørre hun rett ut. Men da er det vel fort gjort å skremme hun vekk da? Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Tenkte komme med en ny oppdatering om hva som skjer. Vi har vel snakket daglig de siste ukene på både skype og telefon. Har vel også vært 50/50 på hvem som tar kontakt osv.

 

Siden hun har jobbet natt i det siste, har hun vært også vært den siste personen jeg prater med før jeg legger meg, å den første jeg prater med når jeg står opp, siden hun pleier å ringe å vekke meg om morgenen. Så når hun legger seg, står jeg opp. Å når jeg kommer hjem om ettermiddagen ringer jeg å vekker hun.

 

Vi har også sendt en god del bilder fram og tilbake med snapchat, har også mottatt en håndfull bilder av hennes edle deler.

 

Så det virker nå lovende, får se hva som skjer videre. :)

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Tenkte komme med en ny oppdatering om hva som skjer. Vi har vel snakket daglig de siste ukene på både skype og telefon. Har vel også vært 50/50 på hvem som tar kontakt osv.

 

Siden hun har jobbet natt i det siste, har hun vært også vært den siste personen jeg prater med før jeg legger meg, å den første jeg prater med når jeg står opp, siden hun pleier å ringe å vekke meg om morgenen. Så når hun legger seg, står jeg opp. Å når jeg kommer hjem om ettermiddagen ringer jeg å vekker hun.

 

Vi har også sendt en god del bilder fram og tilbake med snapchat, har også mottatt en håndfull bilder av hennes edle deler.

 

Så det virker nå lovende, får se hva som skjer videre. :)

 

Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5

 

Denne dama er et mysterie hvertfall, det er det liten tvil om. Virker jo som om ting går den riktige veien hvertfall, goodshit :)

 

Merker du noen forskjell etter at du prøvde å være litt tilbakeholden da? Litt mer engasjement fra hennes side kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...