Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av hdd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer.

Lenke til kommentar

Leser for det meste bare positivt om denne (Seagate Barracuda). 1TB og 3TB versjonen også. Mye GB for pengene og ikke noe særlig støy heller.. Jeg skal ha en lagringsdisk jeg også så jeg er spent på hva folk anbefaler! Bra tips War.

Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB?

Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer.

Hvilket kabinett har du?

Lenke til kommentar

Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB?

Ettersom de er bygget av samme materiale vil jeg tro det. Har lest at i alle fall én har vært uheldig å fått en som piper litt innimellom, men tror det er enkelttilfelle. Du blir sikkert fornøyd hvis du går for den, jeg tror jeg kommer til å gjøre det, om ikke noe annet er på tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...