Gå til innhold

Her er Mionix' nye spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det har egentlig vært stille fra dem ganske lenge nå.
Ikke egentlig, for litt siden lanserte de en ekstra stor musematte, en størrelse som passer meg utmerket. :D Forøvrig er hele Sargas-serien ny, med musematter med bredde på 900 mm, 400 mm og 320 mm. :)

 

Mionix er en av de beste til å lage musematter spør du meg, de er også veldig billige!

 

Men har ikke prøvd musene deres.

Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte om denne har akkurat samme form som Naos 5000?

 

Isåfall skal jeg ha meg en. Min 5000 er døende.

Formen på Naos 8200 er ganske lik i forhold til Naos 5000, selv om det er visse ulikheter. Alikevel tror jeg Naos 8200 føles nokså likt i hånden, i forhold til Naos 5000 pga. den er bygget på "samme oppskrift". Hvis du sammenligner dem, ser du at de har de samme kurvene på sidene osv.. :)

 

Forskjellene gjelder heller dimensjoner, Naos 8200 er altså litt større. Det er snakk om et par centimetere i alle akser. Den er også tyngre (Edit) enn Naos 5000. :)

 

 

Her må du se an størrelsen på Naos 500, og om du ser for deg at en større enhet kan være å foretrekke. Personlig synes jeg det er bedre med større muser enn små. Små muser er helt forferdelig. Kjøpte en CM-mus (som forøvrig fungerte dårlig, teknisk), det er en stor mus som sitter godt i hånden. Men for noen kan det bli litt for stort, eller at det krever litt tid å bli vant til. Jeg liker at hele hånden blir støttet på musen, uten at hånden henger i luften rundt musen.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter mye frem og tilbake endte jeg opp med å kjøpe Naos 5000 for en måned siden. Er kjempefornøyd, det eneste ankepunktet jeg har er at den kunne med fordel vært litt større for mine store bondehender. Kan se ut som jeg burde ha ventet litt lenger med å bytte ut min gamle Mx518, men gjort er gjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...