Gå til innhold

Far Cry 3, ikke bra


Anbefalte innlegg

Game Developers Choice Awards

 

Best Technology

Far Cry 3 (Ubisoft Montreal/Ubisoft)

PlanetSide 2 (Sony Online Entertainment)

Halo 4 (343 Industries/Microsoft Studios)

Call of Duty: Black Ops II (Treyarch/Activision)

Assassin’s Creed III (Ubisoft Montreal/Ubisoft)

 

http://www.pcgamer.c...nners-revealed/

 

 

Tror ikke alle nødvendigvis er helt enig i den :D

Nå var ikke 2012 akkurat et bra år når det kommer til spill: Dishonored, Mass Effect 3, The Walking Dead, og XCOM er ikke akkurat de beste spillene jeg har spilt. Rart at Hitman: Absolution og Borderlands 2 ikke var på lista over teknologi, men det er noe vanskelig å ta den lista alvorlig når BO2, Halo 4 og AC3 er listet opp som teknologiske mesterverk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes spillet var bra jeg men har tenkt litt på denne, det blir vel en slags hardcore mode? Er vel ingen sjans for at den er på Nexus og at man kan bruke NMM? :)

Den er på nexus. Hva er NMM?

 

Det er også en hardcore mode av den hardcore modden :p Men verdt å innstallere. Jeg spilte det på ps3 før. Jeg kjøpte det på den nybygde pcen min, og spillet er som en drøm å spille. Og du må selfølgelig spille med alt av hjelpemidler + musikk av :)

Lenke til kommentar

Den er på nexus. Hva er NMM?

 

Det er også en hardcore mode av den hardcore modden :p Men verdt å innstallere. Jeg spilte det på ps3 før. Jeg kjøpte det på den nybygde pcen min, og spillet er som en drøm å spille. Og du må selfølgelig spille med alt av hjelpemidler + musikk av :)

 

NMM = Nexus Mod Manager. Gjør alt så mye enklere :)

 

Høres kult ut. Blir nok noe annet å spille igjennom FarCry uten evig mission mas og blinkende ting overalt i jungelen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...