Gå til innhold

Samsung Galaxy SIII får nye skytjenester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se. Tror det er best å ta alt av rykter med en GIGANTISK klype salt.

 

Jeg håper det blir en skikkelig knallert som gir apple og de andre android/proudsentene en rett venstre : :)

 

Min HTC Desire bare klager og klager over lite intern lagringsplass så jeg håper den nye samsung blir bra.

 

Ikke at HTC sitt nye flaggskip er noe dårlig. Men, jeg har lyst på noe bedre

Endret av mrbodø
Lenke til kommentar

Vi får se. Tror det er best å ta alt av rykter med en GIGANTISK klype salt.Jeg håper det blir en skikkelig knallert som gir apple og de andre android/proudsentene en rett venstre : :)Min HTC Desire bare klager og klager over lite intern lagringsplass så jeg håper den nye samsung blir bra.Ikke at HTC sitt nye flaggskip er noe dårlig. Men, jeg har lyst på noe bedre

 

Hei, dette er ikke bare rykter - men noe som ble presentert av Samsung selv under Inside Telecoms Telecruise-arrangement i går. Der ble det også vist en video av hvordan du kunne sende en web-side fra mobiltelefonen til tv-en, og så bruke mobiltelefonen som fjernkontroll for å navigere rundt på web-siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får se. Tror det er best å ta alt av rykter med en GIGANTISK klype salt.Jeg håper det blir en skikkelig knallert som gir apple og de andre android/proudsentene en rett venstre : :)Min HTC Desire bare klager og klager over lite intern lagringsplass så jeg håper den nye samsung blir bra.Ikke at HTC sitt nye flaggskip er noe dårlig. Men, jeg har lyst på noe bedre

 

Hei, dette er ikke bare rykter - men noe som ble presentert av Samsung selv under Inside Telecoms Telecruise-arrangement i går. Der ble det også vist en video av hvordan du kunne sende en web-side fra mobiltelefonen til tv-en, og så bruke mobiltelefonen som fjernkontroll for å navigere rundt på web-siden.

Og siden dette er android og samsung så vil dette fungere på alle tv'er, ikke bare på egne produkter slik apple gjør det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...