Gå til innhold

Slik blir nettbrettene i 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og iPad 2 var ikke så stor en oppgradering fra iPad. Om iPad 3 ikke er store oppdateringen fra iPad 2 igjen, så fortjener Apple å miste markedsandeler, da de ikke fortjener mer når de ikke forholder seg til utviklingen av resten av markedet.

 

Men alt er rykter, og dermed er alt gjetninger som jeg og sture kommer med.

Lenke til kommentar

“Slik blir nettbrettene i 2012â€

Ikke ett sted i artikkelen er Windows 8 nevnt. Dette opperativsystemet har jeg personlig stor tro på når det kommer, og da særlig med tanke på nettbrett. Blir litt bak mål å glemme dette i en artikkel for nettbrett som kommer i 2012...

Men ellers ser det ut som det kan bli ett bra år med tanke på at ICS har kommet. Gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"vi tror de kan bli farlige utfordrere til iPad 2 – og den kommende iPad 3-modellen."

Farlig? Skjønner ikke helt vinklingen i artikkelen.

 

Tynnere, lettere, raskere, større oppløsning osv. Og så over på det som er mer interessant, OS. Android 4 nevnes, men ikke Win8 som trolig kommer i midten av 2012? Hva i huleste?

 

Hvorfor ikke bare endre overskriften til "Slik blir IPad 3-utfordrerne i 2012"?

Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning på at brettene med høyoppløselig skjerm skal tre inn i markedet. Mitt primære bruksområde vil være å lese PDF-er, og da er høyere oppløsning sårt tiltrengt. Et 11,6-tommers nettbrett med 2560 x 1600 punkter og Android 4 høres ut som et perfekt produkt, men også en iPad med høyoppløst skjerm kan være aktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning på at brettene med høyoppløselig skjerm skal tre inn i markedet. Mitt primære bruksområde vil være å lese PDF-er, og da er høyere oppløsning sårt tiltrengt. Et 11,6-tommers nettbrett med 2560 x 1600 punkter og Android 4 høres ut som et perfekt produkt, men også en iPad med høyoppløst skjerm kan være aktuelt.

 

Annbefaler deg og skjekke litt om hvordan det står till med tablet appsene til android, har Galaxy Tab 10.1 og det er lite

Lenke til kommentar

Det går nesten litt fort i svingene om dagen. Hvordan vil det f.eks gå med salget av ASUS Transformer Prime når de allerede har annonsert en modell med oppdatert skjerm (1920x1280) og kamera før forrige modell har nådd butikkhyllene. Med tanke på prosessorkapasitet og batteriforbruk er jeg også skeptisk til brett som har høyere oppløsning enn det som kreves for å spille av HD video. Etter den katastrofen de kalte tegra2 og som red android-brettene som en mare gjennom hele 2011 er det ikke så smart å gape over for mye på en gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...