Gå til innhold

Test: Dolphin Browser HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er også veldig fornøyd med Dolphin HD ift. den innebygde nettleseren. Gestures har jeg dog deaktivert. Synes det ble unødvendig pga. man har snarveiene lett tilgjengelig på venstre side ved et swipe, og jeg kom stadig borti knappen som aktiverer gestures når jeg ikke skulle.

 

Det største minuset med Dolphin HD er widgeten. De burde virkelig klare å fikse litt flere utvalg i størrelser og utforming.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også denne. Mitt største problem med den er at jeg ofte havner opp en helt annen plass på siden (vertikalt) når jeg trykker "back" enn der jeg var. Hvis jeg f.eks. er på forsiden av vg.no og går inn på en sak og deretter trykker back, havner jeg f.eks. helt på bunnen av forsiden, selv om jeg var i nærheten av toppen. Noen som vet hva dette skyldes?

Lenke til kommentar

Jeg bruker også denne. Mitt største problem med den er at jeg ofte havner opp en helt annen plass på siden (vertikalt) når jeg trykker "back" enn der jeg var. Hvis jeg f.eks. er på forsiden av vg.no og går inn på en sak og deretter trykker back, havner jeg f.eks. helt på bunnen av forsiden, selv om jeg var i nærheten av toppen. Noen som vet hva dette skyldes?

Akkurat dette er mitt største ankepunkt mot Dolphin. Har samme problem, og vg.no er en av de værste sidene. Mener dette har blitt værre etter hvert, men liker nettleseren såpass godt ellers at jeg kan leve med dette. Fungerer fint på f.eks forumet her, så det er ikke konsekvent.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...