Gå til innhold

Test: Huawei Vision U8850


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser du dette, og luer på om du skal kjøpe Huawei, glem det! Jeg har u8800, og jeg må si jeg er ekstremt uenig i 6eren. Jeg hadde nermere gitt den en 2er, fordi i min mening er det en svettebærende plastikkboks fylt med dårlig programvare som ikke fungerer. Blir den ødelagt,må du vente i en måned eller to får å få den fikset, fordi ingen har deler til mobilen tilgjengelig. Mobilen blir ødelagt etter to dl's og sluker mer batteri enn en vaskemaskin sluker strøm. Er du smart så bruker du heller en ekstra liten slant og kjøper noe som er laget av et skikkelig merke som HTC,samsung osv.

 

-DahPain

Lenke til kommentar

Leser du dette, og luer på om du skal kjøpe Huawei, glem det! Jeg har u8800, og jeg må si jeg er ekstremt uenig i 6eren. Jeg hadde nermere gitt den en 2er, fordi i min mening er det en svettebærende plastikkboks fylt med dårlig programvare som ikke fungerer....

 

Da synes jeg du er veldig uforsiktig, ellers så har du bare hatt uflaks.

Jeg har U8800 selv, og den må være DEN mest robuste telefonen jeg har hatt. Løpte ute i regnet, også falt den ut av lomma traff asfalten og spratt opp i en vanndam i full fart, og den funker forsatt!

 

(Bulk på øvre venstre hjørne, og fått litt dårligere batteritid though)

 

Når det gjelder programvaren, så er jeg enig med hva du sier. Stock Android føles litt laggy ut, og har en tendens til å henge seg noen ganger.

 

MEN hvis du tar bryderiet med å putte inn custom rom som CM7 eller MIUI så vil du få en helt annen opplevelse. Snappy som hell, ingen spor av treghet bortsett fra de 2 første minuttene etter at du har restartet den.

 

Eneste som jeg har å klage på denne telefonen, er dårlig styrke på BT og lyd, men bortsett fra dette så for du ytelsen for en mobil til 2.5k+ til 1.5k...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billig mobil fra Kina ? Nei takk ! Et kommunisk land med masse falske produkter kan ikke konkurere med andre produkter fra frihet land . Jeg gjerne å betale mer enn noen hundre lapp for å kjøpe en Experia Arc med 2990 kroner på Lefdal webside enn denne driten mobilen !

 

Jeg er enig i at mobilen virker dårlig, men du kan ikke la en politisk ideologi og bare det få deg til å ikke kjøpe mobilen.

Lenke til kommentar

Billig mobil fra Kina ? Nei takk ! Et kommunisk land med masse falske produkter kan ikke konkurere med andre produkter fra frihet land . Jeg gjerne å betale mer enn noen hundre lapp for å kjøpe en Experia Arc med 2990 kroner på Lefdal webside enn denne driten mobilen !

 

Hvor tror du Xperia Arc er lagd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg sitter med en Vision her, som jeg innbilte meg hadde en feil på LED-indikatoren ("LED notification") - men begynner å lure på om den faktisk ikke HAR led-en som skal lyse ved lading, melding og ubesvart anrop..? Kan dette stemme?

Kan sikkert stemme det, uten at jeg kjenner telefonen godt nok til og si noe sikkert.

 

Er mange telefoner som ikke har noen dedikert LED lampe til varslinger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Super telefon ! Hvis du er ikke førnøyd med batteriet kan du instalere apper som root battery saver for å få prossesoren til å gå saktere. Holder 2 dager på batteri da. HD spill fra Gameloft virker uten noe feil eller (hakker). Mobilen kommer med masse unødvendige vidgets, som folk vanligvis har alltid på. Det er ikke rart at mobilen har tregt nett hvis facebook og twitter oppdaterer og Android marked laster ned oppdateringer.

 

Er ikke alle mobiler lagd i kina ? Den er lagd av aluminium ikke plastikk, ikke sikker på at de over meg har hørt om det :) Veldig førnøyd med mobilen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

jeg kjøpte den mobil i august 2012, den ble ødelagt i december. Jeg hadde den med meg på skolen en dag og så skrudde den seg av fordi batteriet gikk tom for strøm. Når jeg kom hjem holdte jeg den i hånda mens jeg snakket med mor. Den skrudde seg på når den var tom for strøm!! Så skrudde den seg av igjen. Jeg putta den i laderen men den ville ikke skru seg på! :( vet noen hva jeg kan gjøre???

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...