Gå til innhold

Skyward Sword tar tid (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg ville oversatt navnet på et blad, Official Nintendo Magazine, slik dere gjør her, da det virker som om bladet er "det" offisielle Nintendo-Magasinet, noe det jo ikke er, da Nintendo Power feks er like offisielt. Ellers tipper jeg denne lengden er omtrent riktig, men Miyamoto selv sa jo faktisk "50-100" timer på den konferansen dere ikke rapporterte fra i forrige måned, så blir spennende å se hva som er riktig. Nintendo (og andre utviklere) har vel en tendens til å overdrive tiden litt dog.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror mange vil hate kontrollene uansett hvor bra de er, og spillet vil sikkert også få noen dårlige anmeldelser, men hvis man mener bevegelseskontroller har forbedret enn del spill til Wii/Move/Kinnect allerede, og går inn her med et åpent sinn, så tror jeg man vil bli overrasket over akkurat hvor ambisiøst dette spillets kontroll er, og hvor langt frem dette spillet presser bevegelseskontrollerte spill.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg ville oversatt navnet på et blad, Official Nintendo Magazine, slik dere gjør her, da det virker som om bladet er "det" offisielle Nintendo-Magasinet, noe det jo ikke er, da Nintendo Power feks er like offisielt. Ellers tipper jeg denne lengden er omtrent riktig, men Miyamoto selv sa jo faktisk "50-100" timer på den konferansen dere ikke rapporterte fra i forrige måned, så blir spennende å se hva som er riktig. Nintendo (og andre utviklere) har vel en tendens til å overdrive tiden litt dog.

 

Nintendo Power blir nok oversatt til Nintendokraften.

Endret av mortenskare
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes å ha lest at de hadde utviklet en vaksine mot WII. Et enormt og langt Skyward Sword der jeg kan bruke høyre hånd; eh...nei takk.

 

Og her illustrerer vi fint hva jeg skrev ovenfor :)

Litt usikker på om det faktisk peker til det du skrev, men det illustrerer isåfall noe ganske så tydelig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikkje brukt Wiien frykteleg mykje etter Twilight Princess, men dette må eg nok kanskje gjennom i juletider. Det får erstatte den tradisjonelle Ocarina of Time gjennomkøyringa!

 

Men 35 timar? Skeptisk til eit så høgt tal, både til at det kan vere riktig og viss det skulle vise seg å vere det. Gje meg heller ei kortare hovudhistorie og meir ting som er valfritt.

Lenke til kommentar
I mine øyne, så var Zelda serien absolutt best på N64.

 

Er enig i at det var to fantastiske spill på N64, men min rekkefølge fra N64 og utover er: OoT - Windwaker -- Majoras Mask ---- TP. "-" indikerer hvor stor forskjell det er mellom de forskjellige i mine øyne. Altså er både Oot og Windwaker fantiske, selvom jeg hadde en uforglemmelig periode i barndommen pga et enkelt spill, nemlig Oot.

Lenke til kommentar

Har akkurat fått bekreftet at Skyward Sword har fått en perfekt 10/10 i Edge. Edge pleier å være notorisk strenge med sine 10-ere, og Skyward Sword er det 14de spillet noensinne (i magasinets nesten 20 år lange historie) som får perfekt score der (Ocarina of Time var det tredje som fikk).

 

Og bare for å hive meg på, så kan jeg være med å rangere 3D-Zeldaspillene:

 

1. Majora's Mask

2. Ocarina of Time

3. Twilight Princess

4. Wind Waker

 

Dog, de tre øverste er veldig jevne, mens Wind Waker dessverre føltes litt rushet, og derfor er et stykke bak. Men bra alle fire selvsagt!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Han ble høyrehendt allerede i Twilight Princess!

I Wii versjonen var han høyrehendt ja, pga. man har Wii-remoten i høyre hånd. I GameCube versjonen av Twilight Princess var han venstrehendt som forsåvidt er det riktige.

Jeg har begge versjonene men etter et par timer på Wii versjonen, så endte opp med at jeg spilte GC versjonen. Wii versjonen er også speilvendt i forhold til GC (Ettersom Link har sverdet i feil hånd på Wii).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...