Gå til innhold

Video: Vi pakker ut HTC EVO 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt at den har egen kamera-knapp. HTC burde kansje hatt det på sine tidligere modeller også, men det er lov å håpe at det blir et vanligere syn på deres fremtidige modeller også. Ellers så synes jeg at 3D funksjonaliteten kansje ikke har helt den store nytteverdien, ennå ihvertfall - mest som et gimmick og "eyecandy" for oss nerder. Greit at funksjonen kan slås av og på, men man har tross alt betalt litt ekstra i forhold til tilsvarende kraftige telefoner uten 3D, som bla. HTC's Sensation og Galaxy's S2 - så det blir litt bortkastede penger. Bortsett fra det er det sikkert en god mobil, har selv HTC (hero) og kommer trolig til å gå for HTC neste gang også. BTW så henviser Sensation linken til test av HTC Flyer :)

Lenke til kommentar

iPhone 5 kommer sikkert med 3D, og da skal dere se det blir suksess. nei, er ikke noen apple fan, men har en viss mistanke om noe slikt. Hver gang det selskapet kommer med noe, blir det suksess.

 

Uansett, synes 3D er litt spennende, men for meg som er svak synt, kommer jeg nok ikke til å kunne nyte 3D fullt ut riktig enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...