Gå til innhold

Guide: Android-skolen del 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers er det vel mange nyttige programmer en burde ha:

 

-Dropbox for å lettere synce filer med pcen og telefonen

-Google+ med huddle

-Astro file manager

-Chrome to phone

-GO SMS

-Jorte kalender

-My Data Manager for data bruk overvåkning

-Opera mini og mobile

-Photoshop express

-Prey

-Skype

-Swiftkey keyboard

-Translate

-Teamviewer

-Widgetsoid (for settings-til-altmulig-widget)

 

med flere :)

Lenke til kommentar

For de som har android 2.3.3 er iallefall "call filter" kun nødvendig om du vil forenkle blokkeringen litt.

 

Du kan i android 2.3.3 (tror att alle 2.3 kan) lagre nr og så velge "send anr. direkte til mobilsvar"

 

Og om du da lagrer nr til selgere og slikt i en egen gruppe (feks i telefon minne) så kan du bare velge bort visningen av denne gruppen så slipper du se de i kontakt listen også.

Lenke til kommentar

Telefonen som er brukt i guiden er en HTC Desire Z med Cyanogenmod 7.0.3 (ikke den nye 7.1.0-RC1) og dermed Android OS 2.3.3. Vanskelig å legge bort en Desire Z når tastaturet er så godt :)

 

 

Tips: Droid 3 ;)

 

motorola-droid-3.jpg

 

Dobbeltkjerne (TI OMAP4), 4" skjerm (540 x 960), 16GB internminne, fullstørrelses-qwerty, 8MP cam, 1080p video og nativ Gingerbread med ny gen. av Blur.

 

Jeg har merket at LauncherPro er mer stabil på svakere/eldre modeller en eksempelvis Go! Launcher.

 

 

Ellers flott guide :)

Endret av AudioV
Lenke til kommentar

Spørsmål: Nettopp tatt i bruk ADW Launcher, veldig fornøyd men vil helst beholde mine Folder Organizer snarveier på hovedskjermen. Noen som vet om det er mulig å bruke ikoner fra ADW-Launcher her, evnt hvor jeg finner dem? Passer dårlig de ikonene som følger med..

 

Fin guide, sitter med desire Z sjøl og kikker spent etter arvtager. Droid 3 er nærmest, men leser mye negativt rundt omkring. Sensation/EVO Z med super-batteri hadde vært no.

 

Hva med en egen artikkel på nytteprogrammer/remotes? Dropbox og Astro o.l. er nevnt. I tillegg kan man gjøre en HTPC komplett med XBMC appen, fjernstyre uTorrent ,kontrollere Sonos osv...

Lenke til kommentar

Hadde håpet å finne noe om IMEI-ringing her? Er det bare en myte at man kan laste ned apps som lar deg ringe til telefonen selv om SIM-kortet skiftes? På forhånd takk for hjelp uansett :)

Jeg vil tippe en tyveritracker kan gi deg nummeret til SIM-kortet som blir satt inn i telefonen.

Selv "tyveribeskyttelsen" i Samsung E2120 sender deg en SMS når SIM-kortet byttes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...