Gå til innhold

Fem nye nedlastbare perler (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Proun nå og venter spendt på at det skal bli ferdig å laste ned. Donerte også noen kronasjer da jeg synes det kan være verdt å støtte uavhengige spill, selv om det lar seg gjøre å få dem gratis. Så skal bli spennende å se hvordan spillet ter seg.

Lenke til kommentar

Proun var morsomt det, men musikken er helt malplassert. Et sånt spill må ha elektronisk musikk for å bli tatt seriøst hos meg.

 

Stakkars deg da!

 

Godt det ikke var noe elektronika oppgulp. Alt for mye musikk skal ha elektroniske rytmer. Et originalt soundtrack med akustiske instrumenter hadde passet bra til dette spillet. (Selvfølgelig ikke det samme symfo-dritten det er så mye av i dataspill.)

Og bare så det er sagt, jeg liker mye elektronisk musikk.

Endret av Mithridates_InnleggNO
Lenke til kommentar

Disse indie-spillene bør du få med deg.

 

Les hele saken

 

Atom Zombie Smasher er jo bare en blodkopi av THE LAST GUY (PSN)gitt ut først i 2008(tror jeg) men med en zombie-twist(som alltid lol)

noen her som har spilt det?

THE LAST GUY: genial google-maps arkade-strategi....

 

Tenkte akkurat det samme! Likte THE LAST GUY veldig godt, ett oversett spill. De ekstra banene man laster ned er en bra (eller umulig) utfordring.. SYND!!! SYND!! :!:

Lenke til kommentar

Jeg hadde rent glemt Proun. Ser at folk ikke akkurat er ekstatisk om det, så jeg betalte minimumbeløpet (hele 15 kroner!). Jeg har kjøpt for mange spill de siste månedene, som bare ligger og støver ned ... Steam er også bortimot livsfarlig for tiden, med alle de sprøtt gode tilbudene.

Lenke til kommentar

Atom Zombie Smasher er jo bare en blodkopi av THE LAST GUY (PSN)gitt ut først i 2008(tror jeg) men med en zombie-twist(som alltid lol)

Heh, nei. :)

 

The Last Guy og Atom Zombie Smasher minner litt om hverandre på overflaten, men de er helt forskjellige typer spill med helt forskjellig fokus.

 

Se gameplay-video:

 

The Last Guy:

Atom Zombie Smasher:

 

Rimelig forskjellig med andre ord.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...