Gå til innhold

Test: Philips 46PFL6606H


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske noen lagde en meget god skjerm uten nettverk og applikasjoner. Jeg trenger ikke å surfe på nettet eller bruke TV'en som mediastreamer. Alle slike løsninger jeg har lest om har vært trege og mangelfulle. De som er interessert i slikt har vel det de trenger tilkoblet via reciever.

Uten alt dilldallet skulle det være mulig å få en god 55-60" til en vesentlig lavere pris.

Lenke til kommentar

Jeg sjønner ikke at man fortsatt selger Tv ?

I den forstand at en en Tv er en analog greie som MÅ ha en digital dekoder tilkoblet en HDMI inngang eller får sine signaler fra en innebygget digital kortdekoder.

 

Hvorfor er ikke volumsalget en skjerm + en digital kortdekoder ?

Og hvorfor i allverden er en ren skjerm dyrere enn en Tv - med samme oppløsning ?

Lenke til kommentar

Jeg sjønner ikke at man fortsatt selger Tv ?

I den forstand at en en Tv er en analog greie som MÅ ha en digital dekoder tilkoblet en HDMI inngang eller får sine signaler fra en innebygget digital kortdekoder.

 

Hvorfor er ikke volumsalget en skjerm + en digital kortdekoder ?

Og hvorfor i allverden er en ren skjerm dyrere enn en Tv - med samme oppløsning ?

 

 

Dette har jeg også lurt på i et par år nå. Det er vel ingen land som bruker analoge signaler lenger...

Lenke til kommentar

55 tommer av denne selges til 11995 på elkjøp og flere andre steder fo tiden.

ER vel ganske god pris.

Var på elkjøp og kikket på den igår men fikk den aldrig til å stemme helt.

LEkte litt med instillingene men det ble alt for blast i forhold til samsung plasmaskjermene og LED som hang på samme veggen og hadde samme kilde. Dette på normale signaler.

Straks den ble switcher over til blueray så var det megetgodt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Naboen har kjøpt seg denne 55" ern som er nevnt over her.

 

Står at tv'en støtter mkv osv.. BULLSHIT.. har nå prøvd utallige media streamere Serviio, windowsmedia player + et par til samt Min readyNAS ultra2.. den klarer ikke å spille av noe som ligner en mkv fil.. selv om det vitterlig står så i spesifikasjonene

 

Han har vært i kontakt med phillips 6-7 ganger å de foreslår nye ting hver gang. Ro ro til fiskeskjær ?

 

har prøvd filene han kjører på min tv ( Samsung UE46D6505 ) - tven min spiser alt rubbel og rake uansett om det er via min NAS og serviio.

 

Tror phillips skryter på seg noen spesifikasjoner som de faktisk langt ifra støtter..

 

Noen her som kan evt. bekrefte/avkrefte dette ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...