Gå til innhold

Dette er landets kjappeste (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt med tanke på at det var Oppvaskkost som vant ifølge denne artikkelen? :)

Nei?

Rundt halvveis ut i første løp maktet Milan likevel å karre seg til en solid ledelse, og da de passerte mållinjen var det med 13 sekunders forskjell. Den ville han aldri gi ifra seg, og han kjørte best tre ganger på rad og vant gjennom turneringens «beste av fem»-struktur.

 

Gratulerer Milan! :)

Lenke til kommentar

Fikk heftig lyst på ratt når jeg leste denne artikkelen. Må være fantastisk å kjøre med klampen i bånn i en SLS rundt Nürburgring. :dribble:

 

Tror nok GT5 vil være 10X morsommere om man spiller det "the way It's meant to be played". Håndkontrollen er jo like spennende som å se maling tørke.

Lenke til kommentar

Spesielt med tanke på at det var Oppvaskkost som vant ifølge denne artikkelen? :)

Nei?

Rundt halvveis ut i første løp maktet Milan likevel å karre seg til en solid ledelse, og da de passerte mållinjen var det med 13 sekunders forskjell. Den ville han aldri gi ifra seg, og han kjørte best tre ganger på rad og vant gjennom turneringens «beste av fem»-struktur.

 

Gratulerer Milan! :)

 

Haha, jeg dobbeltsjekket til og med TO ganger før jeg postet, jeg ANER ikke hvor jeg har lest eller hva jeg har tenkt :-P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...