Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (DSi, Mac, PC, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var faktisk med på å utvikle dette spille (for det meste grafikk) Det har vært kjempegøy og vi er veldig fornøyde med resultatet, det er en meget god oppfølger til CW1.

 

Jeg anbefaler på det sterkeste å teste både CW og CW2, det vil komme flash demo av CW2 snart, mens CW1 har en demo ute. Begge spillene kan kjøpes her: http://knucklecracker.com/

 

Følg med på updates, det vil komme flere game modes, code maps og custom maps!

Lenke til kommentar

Siden andre driver å pirker så vil jeg pirke litt også: Syntes det blir litt feil å kalle Terraria en minecraft clone når det føles ganske anderledes og fokuset er satt mest på å utforske, finne skatter osv. Ikke missforstå, jeg elsker Minecraft og det er åpenbart at spillet har fått litt inspirasjon fra minecraft, det har utvikleren innrømt selv, men å kalle det en clone er som å si at alle FPS spill etter DOOM er DOOM clones. Minecraft var ikke det første spillet som har gjort det som det gjør, og det var heller ikke DOOM.

 

Kan forøvrig legge til at Terraria er utrolig artig, hehe.

Endret av xxTJxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I forhold til The Witcher 2-anmeldelsen så var det en del kluss med anmelderkopiene (bl.a. ville CDPR at nettbaserte anmeldere skulle vente på en day zero patch, ifølge RPS). Vet ikke om gamer.no ble rammet, da, men det er uansett et svært spill. :p

 

Chrono Trigger må jeg tydeligvis prøve. Også et lite throwback til forrige ukes artikkel: Section 8: Prejudice på PC er offisielt et must-buy-spill for alle som liker å jobbe sammen med andre om å ta strategiske punkter, skyte folk og bli belønnet for det med opplåsing av dilldall. Har sågar lagt BC2 på hyllen inntil videre.

Lenke til kommentar

Terraria var ganske bra syntes jeg, men jeg savna derimot litt flere bosser og variasjon av fiender. Det eneste man ser på toppen på dagstid er hoppende slimballer i forskjellige farger som eksisterer for å plage livet av deg.

Håper uansett det kommer flere updates og DLC's for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...