Gå til innhold

SSX-ryktene forsterkes (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krysser fingre og tær for SSX4 eller SSX Tricky 2. Blir det et nytt On Tour eller Blur kan de like greit la være. De var ikke dårlige snowboardspill, men de manglet sjarmen fra SSX. Hvor ble det f.eks av alle kommentarene under spillet? Det jeg likte best med Tricky og SSX3 var all snakkingen. Fyren jeg spilte med nektet jo å holde kjeft, men kommenterte nesten hva som helst. De andre kommenterte hele tiden når jeg kjørte forbi dem eller ble forbikjørt. Det gjorde spillene svært levende og morsomme. Triksene er bare en bonus.

Lenke til kommentar

Husker en kamerat tok med Playstation 2-maskina si opp på hytta vår i Hafjell i påskeferien for noen år siden. Det eneste spillet han tok med var (naturligvis) SSX3, og det ble spilt hver kveld etter at vi kom hjem fra bakken. Midt i uka, etter å ha vært der i noen dager, satt plutselig P4 i et digert telt på midtstasjonen i anlegget og arrangerte SSX3-turnering. Vi kunne ikke tro vår lykke, meldte oss selvfølgelig på og dro straks hjem for å finpusse triksingen før det var vår tur.

 

Jeg husker fremdeles hvor kongelig det var å gå ut fra det teltet igjen. Det var helt stille blant publikum i de minuttene vi spilte - i de minuttene vi slo alle de tidligere highscores med god margin. Kameraten min kom på førsteplass og jeg kom på andreplass. Ikke husker jeg poengsummene vi endte opp med, men det var et trygt steg ned til den neste på pallen. Han fikk en helikoptertur som førstepremie og jeg lurer jaggu på om jeg glemte å hente min egen premie. Det gjorde forsåvidt ikke så mye, da det å vinne i seg selv var så jævlig digg.

 

Edit: Så uansett: Yay til SSX3-2.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jeg husker fremdeles hvor kongelig det var å gå ut fra det teltet igjen. Det var helt stille blant publikum i de minuttene vi spilte - i de minuttene vi slo alle de tidligere highscores med god margin.

 

Jeg lot en kamerat prøve SSX3. Først for han ned hele løpa, trikset litt, kræset en god del og knøvlet seg til slutt over mål. Jeg kjørte etter ham og fikk mer poeng på det første hoppet enn han fikk sammenlagt gjennom hele løpet. :p

Lenke til kommentar

SSX 3 er et av mine favorittspill gjennom tidene. Perfekt musikk, og perfekt gjennomført spill. Fokuset var der det burde være! Får håpe de ikke bygger videre på ideen de hadde når de lagde on tour. Var ikke et dårlig spill, men jeg likte det bare ikke. Slår fortsatt opp musikklisten fra SSX 3 og hører gjennom.

 

Man kan forresten høre albumet her

Endret av reacz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...