Gå til innhold

Kane & Lynch 2 skjøvet fram (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker ganske stilig. Fremstillingen minner meg litt om tv-serien The Shield. Bare ett lite spørsmål, er en femmer virkelig "skarv"? Såvidt jeg vet er dere på Gamer.no ute etter å bruke hele karakterskalaen, og ikke 7-9 skalaen som har blitt så vanlig. I så fall er en femmer en helt midt-på-treet karakter.

Lenke til kommentar

Bare ett lite spørsmål, er en femmer virkelig "skarv"? Såvidt jeg vet er dere på Gamer.no ute etter å bruke hele karakterskalaen, og ikke 7-9 skalaen som har blitt så vanlig. I så fall er en femmer en helt midt-på-treet karakter.

 

Når et spill er lansert, frontet og promotert som et storspill, så er en femmer "skarv" vil jeg også påstå.

Lenke til kommentar

Skarve 5er? Hvis du skal gå etter Øystein sine karaktere som ga Uncharted 2 7 er så er 5 er ganske så bra eller ok.

 

Lurer på om Gamespot kommer til å Anmelde Kane & Lynch 2. Får det ble jo en skandale sist gang og en man måtte jo gå. Var jo spekket med reklame på den siden rett før og etter relase.

Lenke til kommentar

Spent på hva Jeff Gerstman gir dette spillet!

Han fikk jo tross alt sparken etter å ha gitt spillet en 6.0 eller noe på Gamespot.

På bakgrunn av dette forlot jo Brad Shoemaker, Ryan Davis og Vinnie Caravella også Gamespot, og start Giantbomb, så i ettertid kan man jo si at der var hell i uhell med tanke på at Giantbombcast må være tidenes podcast.

Lenke til kommentar

Skarve 5er? Hvis du skal gå etter Øystein sine karaktere som ga Uncharted 2 7 er så er 5 er ganske så bra eller ok.

 

Lurer på om Gamespot kommer til å Anmelde Kane & Lynch 2. Får det ble jo en skandale sist gang og en man måtte jo gå. Var jo spekket med reklame på den siden rett før og etter relase.

 

Det samme var gamer.no :p

 

Jaja, likte Kane and Lynch i co-op. Husker kompisen min begynte å skyte sivile inne i banken "Hva i helv**** er det du driver med?!" "Skyter purk vel...?" "Nei? Det der er sivile!" "Øhh, blind eller? Se da!" Og på skjermen hans, joda, grisehoder på de, måtte bare le.

Lenke til kommentar

Bare ett lite spørsmål, er en femmer virkelig "skarv"? Såvidt jeg vet er dere på Gamer.no ute etter å bruke hele karakterskalaen, og ikke 7-9 skalaen som har blitt så vanlig. I så fall er en femmer en helt midt-på-treet karakter.

 

Når et spill er lansert, frontet og promotert som et storspill, så er en femmer "skarv" vil jeg også påstå.

 

Bare en liten kommentar her. En skarv er en fugl. En skarve er noe som er elendig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...