Gå til innhold

Sniktitt: Medal of Honor (flerspiller) (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres jo ut som om man dermed spiller CODMW2 med realisme eller hardcore som det kalles der i gården da. Synes det høres spennende ut å spille så vidt forskjellige fraksjoner, men om det er en så grov forskjell at det går utover det spillmessige så blir det nok en kort levd affære på nett. Gleder meg uansett til å prøve det selv for å gjøre meg opp en mening om det. Det at det er satt til en faktisk konflikt ser jeg ikke på som noe som helst problem med tanke på at det allerede florer med filmer fra disse krigene. Glorifiseringen kunne jeg dog vært foruten... Takker for en godt skrevet artikkel (trenger jeg å tilføye "som vanlig"?) ;)

Lenke til kommentar
Hvilken side velger du? De med duckteipet AK47-gevær, eller dem med F22-kampfly?

 

Duct tape

 

Uansett spennende lesning. Jeg vil jo hevde at til tross for at man ikke har teknologien på sin side hvis man skal spille Taliban, så gir det absolutt en økt følelse av autentisitet. Kanskje det å spille amerikaner vil bli sett på som EZ-mode, og Talibanspillerne blir tillagt mer skills. ;)

Lenke til kommentar
Hvilken side velger du? De med duckteipet AK47-gevær, eller dem med F22-kampfly?

 

Duct tape

 

Uansett spennende lesning. Jeg vil jo hevde at til tross for at man ikke har teknologien på sin side hvis man skal spille Taliban, så gir det absolutt en økt følelse av autentisitet. Kanskje det å spille amerikaner vil bli sett på som EZ-mode, og Talibanspillerne blir tillagt mer skills. ;)

 

Fikset.

 

@Amir90 - nei, riktig så ille er det ikke. Fikk du med deg pressekonferansen til EA igår kveld. Der kan du se spillet i aksjon.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ser ut som en blanding av de tre spillene som er nevnt tidligere, Killzone 2, Modern Warfare 2 og Bad Company 2, særlig når jeg så det i bevegelse. Det er ikke nødvendigvis en god eller dårlig ting, men det jeg så av flerspillerdelen på EAs konferanse var ikke akkurat det jeg ventet. Setter meg på benken når det gjelder dette inntil videre.

Lenke til kommentar

Det er jo de tregere skytespillene som gir den beste følelsen ikke action non stop er greit nok litt morro, men det å plutselig ifra å gå ifra stillhet til ful skuddveksling i et bakholdsangrep er mye mer adrenalin fremmende (ja jeg tror noen som spiller arma2 etc. har blitt litt adrenalin junkier) enn feks MW2.

Lenke til kommentar

Dersom dette er et spill som er i nærheten å være likt Battlefield: Bad Company 2 så styrer jeg LETT unna det. BC2 er glatt det dårligste spillet jeg har prøvd til PS3. (til og med FAR CRY 2 var bedre. Og DET var dårlig det.) For meg er det ikke nok å kunne skyte ned hus og skade omgivelsene. Det er mye viktigere at jeg kan bevege karakteren jeg spiller på en måte som ikke føles kantete og treig. Akkurat det siste var helt forferdelig i BC2. Du kunne møte på en liten stein og du stod helt fast. Løpe + raske bevegelser til siden var jo ikke mulig. IAF føltes det som det gikk i sirup. Buggy var det også. Jeg har spill som kom ut rett etter lansering av PS3 som har langt bedre feeling i selve spillflyten enn BC2 hadde. Så la ikke Medal of Honor bli noe i nærheten av BC2.

 

VÆR SÅ SNILL!!!!!!

Endret av viralspine
Lenke til kommentar

Dersom dette er et spill som er i nærheten å være likt Battlefield: Bad Company 2 så styrer jeg LETT unna det. BC2 er glatt det dårligste spillet jeg har prøvd til PS3. (til og med FAR CRY 2 var bedre. Og DET var dårlig det.) For meg er det ikke nok å kunne skyte ned hus og skade omgivelsene. Det er mye viktigere at jeg kan bevege karakteren jeg spiller på en måte som ikke føles kantete og treig. Akkurat det siste var helt forferdelig i BC2. Du kunne møte på en liten stein og du stod helt fast. Løpe + raske bevegelser til siden var jo ikke mulig. IAF føltes det som det gikk i sirup. Buggy var det også. Jeg har spill som kom ut rett etter lansering av PS3 som har langt bedre feeling i selve spillflyten enn BC2 hadde. Så la ikke Medal of Honor bli noe i nærheten av BC2.

 

VÆR SÅ SNILL!!!!!!

 

umm... du vet at DICE står for MP`en?

 

jeg gleder meg vertfall til dette. så har kjøpt å betalt slik at jeg får testa betaen nå snart ^^

 

pluss imo (har ps3) så ville jeg aldri ha kjøpt et eneste BF spill til konsoll. nei jeg har ikke problemer med å bruke analog sticks til aiming heller. men bf er bare rett å slett bedre med mus å tastatur. da tenker jeg på dette med raske bevegleser ^^

Lenke til kommentar

Syntes det er litt for dumt og feilinformere ang betaen, det er ingen åpen beta, man må forhåndsbestille for og få beta kode. Vis du har BC2 og er VIP + at du forhåndsbestiller kan du få betaen 17 Juni. Så dere som håpet på og få spille betaen uten og måtte forhåndsbestille, dream on. gå til www.medalofhonor.com og les der, eller dere kan lese på andre forumer. ;)

Endret av configuration
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...