Gå til innhold

Hitman-skapere: – Kopibeskyttelse må ikke skade spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig en kar som kjønner at antall nedlastede piratkopier ikke tilsvarer like mye tap.

 

Edit: Forsåvidt enig med at PC plattformen må endres. Sats på digital og butikksalg av spill som kun fungerer ved å registreres en gang på tjenester som Steam.

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Men det tilsvarer ett tap ;p

 

Huff, fikk troen på ett nytt hitman med tanke på tittelen, men men...kan vel ikke få alt her i verden.

 

Vet ikke om du spøkte eller ikke, men for min del så har jeg sikkert lastet ned Max Payne to 4-5 ganger, men jeg har også kjøpt det to ganger (først på cd, så på steam). Jeg har lastet det ned "ulovlig" så pass mange ganger, fordi jeg digger spillet, og det tar kortere tid å laste ned enn å finne spillet blant de 4-500 andre spillene i kottet :p

Dette gjelder forøvrig flere spill også.

 

Så bare så det er avklart så er ikke alle nedlastinger tap ;)

Lenke til kommentar

har lastet ned flere spill, men kan med hånden på hjerte si at jeg hadde ALDRI i mitt liv kjøpt dem, stort sett liker jeg dem ikke. Men spill som jeg vet er gode, kjøper jeg med en gang. Har bommet flere ganger ved å gjøre dette, blant annet med GTAIV og MW2. GTAIV var nedtur med tanke på "ytelse". Selv med e8500 på 4,5Ghz og 4870 ble det ikke optimalt :(

Lenke til kommentar

Godt at utviklerne iallefall ser problemet med å orientere spillene rundt kopibeskyttelse.

 

... Ellers var det en kort artikkel. :p Ser fram til sniktitten, K&L2 er definitivt på radaren.

Det er en nyhetsartikkel, og slik sett er den vel ganske lang?

 

 

Men ja, kommer mer fra besøket til IO Interactive.

Lenke til kommentar

Arnis, var seriøs i det noen av disse nedlastingene er direkte tap. Alle? Nei, men noe estimat aner jeg ikke. Mennesker slutter sjeldent å overraske med sin egoisme og idioti så jeg er vel for snill om jeg skulle prøve.

 

 

K&L2 kan sikkert bli moro, angrer på at jeg ikke prøvde multiplayer, men singelplayer var morsomt. Spesielt når kameraten begynte å hallusinere og skøyt på sivile :p

Lenke til kommentar

Det er en nyhetsartikkel, og slik sett er den vel ganske lang?

 

Joda, jeg hadde bare halvveis forventet et sånt typisk tosiders intervju. Uten at jeg egentlig hadde noen grunn til det - kanskje bare gammel vane, i gamer.no-sammenheng betyr det ofte intervju med når tittelen på noe inkluderer et sitat fra personligheter i spillverdenen.

Lenke til kommentar

Jeg klarer å komme på to spill, spore(som jeg spilte i 1 time), og cities XL.

Spore fikk jo dugelig med turbulens for securom- greia si, og kanskje litt ekstra fordi mange mente at spillet ikke nådde forventningene. Jeg mener å huske at du kunne bruke cd-key'en 3 ganger. Og det er jo som om du ikke har kjøpt produktet!

CitiesXL trenger internett, selv om planetoffer gikk dukken, som og er litt suppe. Jeg ville aldri drive på med planetoffer, men de lovte at du kune bygge med mere (som busser og andre nasjonale byggverk) hvis du var online. Og så la de det ned. Merkelig opplegg.

Lenke til kommentar

Laster alltid ned spill før jeg kjøper dem.

Strategispill kjøper jeg som regel med en gang siden jeg vil spille multiplayer og da trenger man somregel en key.

Men er spillene bra nok til at jeg bruker mer enn 1 time på dem og ikke har mest lyst til å røske ut cden og sende den under tvbenken for å glemme dens eksistens, kjøper jeg dem alltid for å støtte opp under flere utgivelser.

Spill fra Ubisoft med "please insert internet" laster jeg ned og kjøper dem ikke av prinsipp uansett hvor mye jeg liker dem.

Ettersom jeg pleier å spille endel steder uten nettverks tilgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...