Gå til innhold

F.E.A.R. 3 avduket (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvem som var først, men denne orginale bruken av bokstaven E og tallet 3 har nok vert brukt flere titalls ganger siden Driv3r. Nå var sikkert ikke Driv3r først heller :rolleyes:

 

Men uansett, jeg gleder meg som en unge til FEAR 3, elsker alle spillene i serien!

Lenke til kommentar

Ser meg enig med Noxxy, på AvP 1 som marine på hard snek fattern seg opp bak meg og skremte meg så jeg datt av fra stolen...fyre samt av halve magasinet pluss en granat mens jeg var i en trang luftventil så drepte nok meg selv.

 

Også hatt co-op i horror spill hvor jeg kvepper, skyter og får "du vet...friendly fire er på"

 

Ser på det som en fordel å være lettpåvirkelig for skremmende setting, det er tross alt halve moroa ;)

 

Bare det blir litt oppbygging og ikke bare "bø!"

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvem som var først, men denne orginale bruken av bokstaven E og tallet 3 har nok vert brukt flere titalls ganger siden Driv3r. Nå var sikkert ikke Driv3r først heller :rolleyes:

 

Ser for meg at det var en smule ironi der gamer skrev "fiffig" :p

 

Uansett, gøy at de har fått med Carpenter på laget! Det kan jo åpne for et stort potensiale.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at dette blir skumlere, for F.E.A.R med dlc og F.E.A.R 2 var overhodet ikke skummelt for meg. Kvapp vel noen få ganger til sammen, ellers var det bare som et vanlig skytespill. Men det skal sies at det var gode skytespill da. Men hvis F.E.A.R 3 fortsetter i samme spor som de andre tviler jeg på at det blir noe særlig mer skummelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...