Gå til innhold

Anmeldelse: Borderlands: The Secret Armory of General Knoxx (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel kjøpe noen Msoft-poeng da...

 

 

Får man bruke de nye bilene over alt i borderlands eller går det bare an å få de i bilstasjonene i de nye områdene?

Regner egentlig med det første, men må være sikker :)

 

Tror faktisk at du kun kan bruke de i de nye områdene, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

At jeg kan bruke de nye bilene i de nye områdene er nok garantert :p Men at man kan bruke de nye bilene i de gamle stedene er det jeg lurer på :)

 

Svarte jo på det. Jeg tror at du kun kan bruke de i de nye områdene, og dermed ikke i de gamle. Har ikke testet det selv, men det er det jeg har hørt.

Lenke til kommentar

General Knoxx er ikke bare den beste av utvidelsene til Borderlands, det er det beste jeg har sett av DLC til et spill i det hele tatt. Jeg vil faktisk si at The Secret Armory of General Knoxx er den beste delen av Borderlands jeg har spilt, det var slik avsluttningen på det originale spillet skulle vært. Endelig er det noen utfordringer, og ikke bare en sistekjempe som krever at du står bak en stolpe og skyter (The Destroyer, tidenes mest antiklimatiske boss).

 

De nye karakterene er jo helt fantastiske, det er lenge siden et spill har fått meg til å le så mye som når jeg måtte samle sammen ECHO opptakene til General Knoxx og fikk høre hans frustrasjoner over ledelsen i Crimson Lance :) Hvis Gearbox fortsetter slik så gleder jeg meg virkelig til neste DLC, eller kanskje Borderlands 2?

Lenke til kommentar

At jeg kan bruke de nye bilene i de nye områdene er nok garantert :p Men at man kan bruke de nye bilene i de gamle stedene er det jeg lurer på :)

 

Svarte jo på det. Jeg tror at du kun kan bruke de i de nye områdene, og dermed ikke i de gamle. Har ikke testet det selv, men det er det jeg har hørt.

 

 

Ah.. Klarte å overse kun. Skylder på at jeg akkurat hadde stått opp :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg virkelig til å gå igjennom denne ekspansjonen, og at det er over ti timer i den sier meg at jeg vil få over 20. Jeg koste meg virkelig gjennom Zombie Island of Dr. Ned, og tok så få snarveier som mulig - blant annet fordi jeg fant så utrolig mye bra loot, og ville sørge for å få så mye ut av pakken som jeg kunne. Kommer til å kjøre samme leksa på denne ekspansjonen, må bare fullføre Borderlands på andre gjennomgang og nå nivå 50 først.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...