Gå til innhold

Gratis sikkerhet for Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull.

 

Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg.

 

Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt.

Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder.

 

Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre.

Lenke til kommentar

Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt.

Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder.

 

Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre.

 

Agreed.

Med MS sin Security Essentials og Windows Firewall (som forøvrig har bedret seg kraftig, i allefall i Windows 7), trengs det i utgangspunktet ikke noe mer, med mindre man ønsker funksjoner fra andre programmer eller er spesiellt plaget med virus (er det noen som fremdeles er det?).

I allefall for normale PC'er... skal ikke uttale meg for høyt om servere e.l.

Lenke til kommentar

Enig med de over. Har brukt Avast på alle maskinene mine inntil nylig, men har gått mer og mer over til MS Security Essentials. Mest fordi jeg er lei av masinga til avast om å kjøpe pro-versjon, og at jeg må registrere meg på nytt nå og da. Spesielt irriterende på maskiner jeg bruker sjeldent. MSSE funker som det skal og krever så og si ingen konfigurasjon eller interaksjon.

Lenke til kommentar
lei av masinga til avast om å kjøpe pro-versjon, og at jeg må registrere meg på nytt nå og da. Spesielt irriterende på maskiner jeg bruker sjeldent.

Hvilket mas er det du tenker på? Det er et banner inne i brukergrensesnittet. Plassert så det ikke er i veien for noe som helst. De fleste åpner jo ikke engang brukergrensesnittet til antivirusen sin og vil aldri se det.

 

Registrere deg på nytt må du gjøre en gang _per år_. Og består av å fylle inn noe som ligner en mail adresse og trykke på en knapp. 10 sekunder tar det.

 

Hvis du har flere maskiner du bare skrur på en gang i året (som må være tilfellet for at Avast skal plage deg), vil jeg tro installasjon og omstarting i forbindelse med Microsoft oppdateringer vil være et langt større problem.

Lenke til kommentar

Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull.

 

Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg.

 

Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt.

Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder.

 

Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre.

 

Sa aldri alt fra MS er tull. Sier derimot at ikke alt ANNET enn MS er tull. Selv vil jeg ha så få MS programmer som mulig på PCen min. Windows liker jeg, men det er stort sett det. MS office også, men mest da jeg ikke liker open office's powerpoint ting. Og jeg hater å trykke ctrl+b for feit skrift.

Lenke til kommentar

Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull.

 

Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg.

 

Les igjen?

 

Stress. Og det finnes andre gratis-antiviruser som spiser alt fra MS til frokost.

 

 

Åja, en MS hater. Ingen vits prøve diskutere da.

 

Fanboy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...