Gå til innhold

Liten og nett projektor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har prøvd den, og den den er kraftigere enn de andre LED-projektorer som finnes på markedet nå..øøh, dersom man ikke vil betale skjorta for en, da.

Personlig har jeg mer tro på laser/led-hybrid-projektorene som Casio har ute nå.

 

Den fungerer fint i vanlig "stuelys", noe som jeg regner som lett opplyst, altså ikke "kjøkken-lyst". Nå er det jo individuelt hvordan folk har det i stuene sine, men for best effekt må det jo være dunkelt, men behøver ikke være bekmørkt.

 

Når det gjelder levetiden, så har jeg ingenting å vise til annet enn det produsenten selv påstår. Man kan med denne projektoren, som de fleste andre, velge spare-modus. Slik jeg kjenner LED-teknologien, så kan det stemme at i strømsparingmodus, vil pæren vare i 30'000 timer. Jeg har dog aldri projektoren i denne modusen, da mener jeg bildet blir for blast til mitt bruk. DA er det kanskje lurt at det er bekmørkt i rommet.

 

PS: LG sin er større, da! Er ikke en lommeprojektor i ordets rette forstand, men portabel.

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar

Ja, jeg har prøvd den, og den den er kraftigere enn de andre LED-projektorer som finnes på markedet nå..øøh, dersom man ikke vil betale skjorta for en, da.

Personlig har jeg mer tro på laser/led-hybrid-projektorene som Casio har ute nå.

 

Den fungerer fint i vanlig "stuelys", noe som jeg regner som lett opplyst, altså ikke "kjøkken-lyst". Nå er det jo individuelt hvordan folk har det i stuene sine, men for best effekt må det jo være dunkelt, men behøver ikke være bekmørkt.

 

 

Nei, det er ikke det at det er lommeprojektor som er det viktige, det er mer varme og slikt i forhold til LED. Samt at den er litt portabel. Det holder for meg. Høres spennende ut. Vi får se hva jeg finner på. Du skal i alle fall ha takk for ditt svar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...