Gå til innhold

Anmeldelse: Football Manager 2011 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Never change a winning team? Ser ikke helt hva Sports Interactive skal gjøre av massive forandringer for å få revolusjonert serien.

Ting fungerer nå bedre enn noen gang, det er kun snakk om minimale forbedringer fra år til år men spillet har nå hvert fall stort sett alltid en positiv kurve og utvikler seg sakte men sikkert.

 

Den største forandringen jeg merker i år er mer dynamiske pressekonferanser (selv om jeg syntes dissa er gørrakjedelige uansett.. Samtidig så reagerer ikke fans og spillere negativt uansett hva du velger lengre, de ser faktisk ikke ut til å reagere i det hele tatt? Og det er vell liksågreit tror jeg) og ikke minst så har 3D-motoren gått fra halvveis ubrukelig til fult brukanes! Noe hvert fall jeg setter vannvittig stor pris på!

 

Bortsett fra det kjøper jeg Football Manager hvert år stort sett for å få oppdaterte databaser osv.. Selv om du kan få fan-made databaser til eldre Football Manager spill osv så liker jeg alltid å ha det siste ferske rett fra Sports Interactive.

Lenke til kommentar

jeg er aldri enig med noen av tek.nos spillanmeldelser. minst av alle denne. den drar frem manglende fremgang på 3D-visninga, og er på grensen til nesten sytende i noe av kritikken. men den tar ikke frem ting som f.eks (re-)integreringa av nyheter i innboksen, som dramatisk øker innlevelsen. og det er bare én av ganske mange store positive endringer de har gjort.

 

det er kanskje ikke så mange gigant-endringer (det er dog en par-tre av dem), men det er vel rundtom ti millioner små endringer. mange av dem er vel verdt å nevne. så jeg syns anmeldelsen er litt lite balansert. selv er FM 2011 for meg en 10/10. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...