Gå til innhold

Opera 11 klar for testing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned denne utgaven på jobb i dag. Veldig få problemer, det eneste jeg oppdaget var at navigasjonsknappene på musen ikke fungerer. Jeg ser flere har meldt om dette på Desktopteam sin blogg hos Opera.Kult med extensions selv om det ikke fins så mange foreløpig. :)

Samme skjer for meg også. Har også problemer med scrolling når man trykker inn musehjulet.

 

Merka noen av dere et hopp i fart?

 

Edit: og diskusjon.no ble plutselig veldig bred, med veldig mye tom bakgrunn til høyre for innholdet.

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Det skjer mye spennende på nettleserfronten nå. Firefox 4, Opera 11 og IE 9, samtidig som Google pusher ut nye versjoner av Chrome i rekordfart. Noe som kan bli problematisk er jo om ting går for fort, og at de ulike nettleserne tar seg for mange friheter utenom det som står i nettspesifikasjonene, spesielt mtp. HTML5.

Dette er sant, dog er innføringen av HTML5 på mange måter bedre enn hvordan det var når 4.01 kom har jeg hørt (jeg drev ikke med slikt på den tiden). 

 

Også litt dumt at Firefox/Chrome/IE skal prøve å fikse ting selv, når det var originalt Opera som pushet selve grunnideen til HTML5 (dvs at dagens HTML/XHTML ikke holdt), og at W3C tok opp dette fra Opera visstnok. 

 

Ikke verst av Opera som er såpass "små" på verdensbasis, i alle fall noen av de som startet med CSS står nå også bak Opera om jeg husker rett. 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...