Gå til innhold

Canon forbedrer entusiastkompakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Samme her, og nå har det gått over 1 år uten at det har kommet noen god test. Og det til tross for at det ser ut som at det er dette alle anbefaler :thumbdown:

Har trålet opp og ned for å finne et kamera. Stod til slutt mellom S95 og Panasonic LX5. Men for min del blir det nok S95 (størrelse og pris).

 

Men ser det er over 2 år siden den er lagt inn i prisguiden. Er ikke en erstatter/oppgradering som er rett rundt hjørnet da?

Lenke til kommentar

Ehm! Hva i... :hmm:

Den har faktisk ikke dukket opp i noen av letingene mine de siste dagene.

Men kan ikke resultatet bli noe ganske annet siden det er ganske identisk, men med mer oppløsning?

Likte komboen til S95 med 10Mpx - 1/1.7 brikke.

Eller vil nye prosessoren kompansere for mer en dette?

Endret av Nervevrak
Lenke til kommentar

Kikk også på kommende Fuji X10.

 

X10 virker veldig interessant, men blir en del større enn S95/s100. Til gjengjeld har X10 bedre lysstyrke på litt lengere brennvidder og blitssko. S100 er forøvrig marginalt mindre enn S95, har fått litt mer vidvinkel, litt mer tele og innebygd ND-filter. GPS er også på plass.

Lenke til kommentar

Ser JP/FV ligger billigst. Men noen som vet om det er prisen som eventuelt var tilbudsprisen? Noen som husker hva den lå på?

Syntes ikke de ligger så lavt nå at en ikke bør vente på S100. Så takk for tipset, var nesten så jeg bestilte S95 tidligere i dag:)

 

Så på X10 tidligere. Og den falt ut sammen med LX5, EX1, og ZX-1. Primært pga størrelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...