Gå til innhold

Windows Phone 7 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har forstått det rett, så er det samme meny som på ZuneHD og da kan du organisere de nøyaktig slik du vil, være det kontakter, programmer eller musikk, det er rett og slett en slags favoritt-meny.

 

Digget "people"-hubben. Om man velger en person så ser man siste oppdatering fra sosiale sider og kan respondere derfra.

 

YES! "every windows 7 phone will be a Zune" :D

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Elsker Zune software, det har blitt min faste musikk spiller på PCen. Problemet er at jegbruker en Sony Ericsson mobil til å overføre musikk fra Laptop til stasjonær og bruker den også som "walkman". Sony Ericsson har ett helt annet bruker grensersnitt og er liker å sortere sangene sånn den vil, så jeg har lengtet etter en Zune phone så jeg slipper å ha mobil OG walkman som 2 separate enheter.

Lenke til kommentar

Problemet rundt media som er en av få situasjoner hvor jeg faktisk ønsker at det kjører i bakgrunnen og ikke bare er pauset virker ihvertfall å være løst på en bra måte, ting som Pandora o.l. blir jo integrert i Zune-delen så det skal jo kunne kjøre fint i bakgrunnen ihvertfall.

Endret av karakas
Lenke til kommentar
Problemet rundt media som er en av få situasjoner hvor jeg faktisk ønsker at det kjører i bakgrunnen og ikke bare er pauset virker ihvertfall å være løst på en bra måte, ting som Pandora o.l. blir jo integrert i Zune-delen så det skal jo kunne kjøre fint i bakgrunnen ihvertfall.

Bare at det er en vits. iPhone kan også spille musikk i bakgrunnen om du bruker iTunes. Men hva om du vil ha Spotify i bakgrunnen?

 

Jeg er ikke i mot muligheten for "pause" kjørende programmer slik at de starter lynkjapt igjen (jeg er f.eks. avhengig av dvalemodus på en PC), men å fullstendig fjerne muligheten å kunne kjøre 2-3 programmer i bakgrunnen liker jeg absolutt ikke. Det skal være en fordømt smart løsning de har funnet i så fall.

Lenke til kommentar
Bare at det er en vits. iPhone kan også spille musikk i bakgrunnen om du bruker iTunes. Men hva om du vil ha Spotify i bakgrunnen?

 

Jeg er ikke i mot muligheten for "pause" kjørende programmer slik at de starter lynkjapt igjen (jeg er f.eks. avhengig av dvalemodus på en PC), men å fullstendig fjerne muligheten å kunne kjøre 2-3 programmer i bakgrunnen liker jeg absolutt ikke. Det skal være en fordømt smart løsning de har funnet i så fall.

 

Som sagt:

De har løst mediebiten veldig smart ved å integrere f.eks. Pandora inn i Zunebiten slik at de kan kjøre i bakgrunnen. Om de kan integrere Pandora så er det vel ikke noe i vegen for at de kan integrere Spotify også (om begge parter ønsker det selvsagt).

 

Men jeg må si at jeg sliter med å se poenget med Spotify når man har Zune.

 

Og hvilke andre programmer ønsker du å kunne kjøre i bakgrunnen? Og da tenker jeg på programmer som mister all nytten om de pauses i bakgrunnen.

 

Ikke missforstå meg, jeg ønsker multitasking jeg også, men jeg vil ikke slagte de pga dette enda.

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Men må si at hubbene er geniale, der hvor Android, Maemo og Apple sender deg i alle retninger for å finne tingene dine har du i WP7 fem hubber.

 

- People - Her finner du kontakter og sosiale nettverk alt integrert

- Music & Video - Medieavspilling

- Office - Office, Sharepoint etc

- Pictures - Bilder

- Games - Xbox Live integrering

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...