Gå til innhold

Test: Logitech G110


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja lydkort på tastaturet er vel sikkert kjekt for de som kansje plugger i headsett sånn 2 ganger i måned og da er det ikke noe vits å måtte heeeeelt bakpå maskina for å gjøre det.

 

Men ja hva er poenget med lys i tastene, det er bare lol og helt unødvendig gimmick.

Ser du ikke tastene så bør du revurdere spillinga og du bør skaffe deg ett lys i rommet du sitter på, ikke noe diskusjon.

 

Men det anslås vel å koste rundt 500kr etter det som står i teksten om du leser siste avsnittet i 4 side i testen.

Lenke til kommentar
Men ja hva er poenget med lys i tastene, det er bare lol og helt unødvendig gimmick.

Ser du ikke tastene så bør du revurdere spillinga og du bør skaffe deg ett lys i rommet du sitter på, ikke noe diskusjon.

Slettes ikke. Det er meget behagelig å kunne bruke tastaturet uten å ha solstudio på rommet. Til vanlig skriving er det ikke noe problem, men det er ofte jeg har behov for å bare trykke en tast eller en tastekombinasjon, og da er det godt å lett kunne se tastene. Det har også hendt noen ganger at jeg skal åpne en ny fane mens jeg skriver et innlegg, men så bommer jeg og trykker Ctrl+R i stedet for Ctrl+T. Det er lite kult å refreshe siden når man har skrevet en del :p

Lenke til kommentar
Hvem i alle dager bruker alt dillet?

Nesten alle som kjøper dette tastaturet. Tastaturet er lagd for de som vil ha dette "dillet". Det er denne delen av markedet Logitech forsøker å nå ved å lage dette produktet. Vanskelig å forstå?

 

Har du aldri vært borti retoriske spørsmål før?

 

Siden du tydeligvis er ny her på internett, så kan jeg også informere deg om at mitt innlegg er en såkalt «rant». Disse kan gjerne inneholde f.eks. retoriske spørsmål uten at man faktisk ønsker svar på disse. Poenget med innlegget var å påpeke at det er veldig få produsenter som lager andre typer tastatur enn de med et vell av kontroller, og at det hadde vært kjekt om flere hadde skilt seg ut.

Lenke til kommentar

O hill store veteran på nettet med 14.4 modem!

 

Med din lange fartstid på nettet er du fortsatt ikke helt tørr bak ørene, så la meg forklare noe for deg.

 

Det er poengløst å kritisere et godt utstyrt produkt eller hele denne kategorien når det finnes FLUST med fantastiske tastatur helt uten andre knapper enn de mest nødvendige. Jeg foreslår at du finner deg et Apple-forum og heller diskuterer tastatur der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Poenget med backlight fargene er i hovedsak å skille mellom makro settene, noe som faktisk er ganske praktisk.

 

En et par ting som er litt trist med software'n (har en 6 mnd gammel versjon);

Det ikke finnes noen setting for repeat. Det burde vært mulig å angi tastetrykk (eller macro) + "fast/slow repeat starting after x millisec when button still down".

Det er forøvrig heller ikke mulig å angi nøyaktig forsinkelse mellom ulike taster i en macro, en ulempe om apps tømmer tastaturbufferet.

 

Tastaturet, inkludert alt dill, er helt ok og volumhjulet er toppers. De kunne vel imidlertid ha spandert er par USB'er til å heller droppa lydkortet. Hadde f.eks. vært kjekt med en USB oppå tastaturet til minnepinne.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...