Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er en utrolig irriterende sak med enkelte av sangene som ikke er nevnt...

 

sensur!

 

Nå har ikke jeg prøvd å synge selv enda, men det er forbanna irriterende å høre "to ____ the unborn in the womb" uten "kill" i "2 minutes to midnight".

 

 

Og Scars on Broadway låten "They say" mangler minst to "fuck"...

 

nå har anmelder sagt fra om at han ikke liker Blink 182, (en ærlig sak - tror jeg) men det skjærer meg litt i hjertet når man ikke en gang kan ta med tekstlinjer som "acting stupid, getting drunk with my best friends". Her har de da tatt vekk ordet drunk...

 

Noen som vet om det er mulig å laste ned "voksenversjoner" av de berørte sangene?

Lenke til kommentar

Sensur av sangtekster i slike spill er dessverre et nødvendig onde virker det som. Har alltid irritert meg over at det mangler en god del banneord i både Killing in the Name of og den nedlastbare Avenged Sevenfold-sanger Critical Acclaim. Nå er det ikke sånn at jeg er stor fan av banning generelt, men sanger som bruker f-bomber blir fort tamme og rare når de plutselig ikke gjør det lenger.

 

Voksenversjoner av sangene høres ut som en god ide for meg :)

Lenke til kommentar

Noe jeg misliker ved 5-ern er at man får så og si ingenting igjen for å spille gjennom på expert. Alt handler om stjerner, så en kan like så godt bare spille alt på easy, få 6 stjerner (full combo), og dermed ha bedre career score enn de fleste. Eneste en trenger expert for er visse bonuser, selv om de fleste kan fullføres mye lettere på lettere vanskelighetsgrader (som å ha 4x multiplier i x antall minutter osv).

 

Litt synd, for det var nettopp ting som "5 star all expert songs" osv som drev meg videre i gh3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...