Gå til innhold

Omtale: Robo Defense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ja du får for den. Godt observert :)

 

Jewerlust skifta navn til jewellust når mange nok klaga.

 

Men uansett syns jeg artikkelen burde oppdateres! Teit om folk søker etter robo defence på androidmarked etter å ha lest artikkelen og får null treff...

 

EDIT: Googla Defense, det er lov å bruke både dét og Defence. "Defense (or defence) has several uses in the sphere of military application."

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Defence, defense - potet, potitt.

 

Dette er en vanlig skrive"feil" for de som skriver "britisk" engelsk, kontra de som skriver "amerikansk" engelsk. Både defense og defenc er "riktige" - men det ene er amerikansk og det andre er engelsk.

 

Les mer her: http://www2.gsu.edu/~wwwesl/egw/jones/differences.htm

 

Skal vi da slutte og klage, og satse på at artikkelforfatteren oppdaterer artikkelen, om ikke annet så i alle fall til det spillet faktisk heter? Defence eller defense, om det hadde hett Robo Duckling så bør det i alle fall stå navnet på spillet, og ikke Einar Eriksens britiske versjon av navnet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Utrolig morsomt spill! Brukt mange timer på detta :D Synd at man ikke får kjøpt fullversjonen via Marked her i Norge, hvis man ikke rooter tlf da selvfølgelig. Kunne lett kjøpt spillet for 3 dollar! Beste mobil spillet til Android by far :D

Jeg har da roota Hero`en min, men får det ikke opp på Marked.. Howto? :) Jeg vil ha fullversjonen! :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Om du liker spillet, vil avansere og føler at det er riktig å støtte utvikleren, er det selvsagt ingenting i veien med å betale. Det koster tre dollar, tilsvarende 17 kroner og 50 øre.

 

Det beste av alt, er imidlertid at spillet ikke koster noe.

 

Neida, gratisversjonen koster ingenting, men den blir kjedelig.. Fullversjonen får man desverre ikke tak i i norge ennå pga market.

 

Takk Google, for å gjøre meg til en Android-pirat.

 

Takk Google, for at jeg kunne finne fullversjonen via dere, helt gratis

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...