Gå til innhold

Collin McRae: DiRT 2 - Diskusjonstråd!


Anbefalte innlegg

Collin McRae: DiRT 2 - Diskusjonstråd!

dirt2_visual_target_malaysia_02-1.jpg?t=1252262064

14 September 2007 kom spillet Collin McRae: Dirt ut i butikk hyllene. Spillet var en revlusjon for seg selv og et løft for Rally spill på konsoll etter at WRC ikke har kommet med noe nytt. Spillet fikk flotte anmeldelser og var en flott opplevelse. Den 19 November 2008 var det lannsert at Codemasters skulle lansere Collin McRae: DiRT 2. Det skulle være forbedringer innen karriere modus, Biler, Grafikk og bedre bander. Spillet lanseres på plattformene Microsoft Windows, PlayStation 3, Wii, Xbox 360, Nintendo DS, PlayStation Portable. Alle plattformene untaget Microsoft har release dato den 10 September i EU og en uviss dato i Desember for MS Gamere.

 

 

Noen som har tenkt til å skaffe seg spillet? Lets discuss :)

Endret av Hugol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at det er andre her også :) DiRT var villt bra og spillet skal forbedres? Hvor bra kan det bli. Multiplayer skal også være inkludert og vistnok låser man opp baner, biler og annet helt til lvl 30 (meningløst?!)

 

Uansett 4 dager til jeg sitter og spiller DiRT 2! Kan ikke vente. Finnes det noen rimelige Ratt kontrollere til PS3 forresten? :hmm:

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt til dette kommer ut ja! :D DiRT var det beste rallyspillet jeg noen gang hadde prøvd! Etter at jeg fikk det gjorde jeg ikke stort annet enn å spille det frem til jeg hadde gjort alt som kunne gjøres omtrent, og da var det jo å spille litt multiplayer online :)

 

Lastet selvfølgelig ned demoen av 2'ern da den kom ut(måtte lage nederlansk psn konto dog) og det var bare herlig :) Litt vel mye amerikanisert som mange sier ja, men bortsett fra det er det bare knallers ;)

 

Gleder meg til 10. september så får vi se om jeg har penger til å kjøpe det til ps3:)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Syns det er urettferdig å sammenligne Dirt2 med spill som WRC, konseptet og utførelsen er jo HELT forskjellig. Dirt2 er fantastisk på det det prøver å være, men det er ikke noe mer, akkurat som med WRC :)

 

Personlig liker jeg WRC-serien best, men for all del Dirt2 er morsomt i påvente av et ordentlig rallyspill

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg kjøpe spillet til en billigste penge?

 

Takker for raskt svar :)

499kr på elkjøp, finner du det billigere andre steder senere får du penger tilbake hos elkjøp iht prisgarantien dems. (dette virker uansett om det er fysisk butikk eller internett sjapper i Norge)

ta vare på kvittering.

 

f.eks netshop.no har det til 449 kr, men da kommer jo frakt itillegg.

det slipper du hvis du henter spillet i butikken til elkjøp.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...