Gå til innhold

Test ut verktøylinje for IE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får litt grøss nedover ryggen av slike verktøylinjer, erfaringen min med de fleste av googles programmer er at man får litt mer enn man ønsker... ikoner på taskbar, sidebar og andre ting man kanskje ikke ønsker. Samboeren min innstallerte noe slik på sin PC, der sliter hun med at Google linjen dukker opp på en egen linje, selv om man har flyttet den eller prøvd å deaktivere den. Man skal uansett være bevisst i installasjonsøyeblikket....

Lenke til kommentar

Lavmål, igjen. Har hw.no blitt vernet bedrift eller?

 

Har dere ikke skamvett i redaksjonen? Har dere Arsæll til å sitte å oversette alle pressemeldinger som tikker inn i innboxen automatisk uten NOE SOM HELST kontroll? Google toolbar? COME ON! Hva blir det neste?! "Prøv den nyeste ask-baren", "Prøv siste versjon av Bearshare" "Prøv siste versjon av CONFICKER!" Dette er så dårlig at man kan få magesår! HW.no har blitt så dårlig at ITavisen OVERGÅR DERE. Jeg tror faktisk at VG begynner å overgå dere (de artiklene de henter fra dere selvfølgelig)!

 

Om 2 dager:

"Hvordan deaktivere verktøylinjer i internet explorer", av Arsæll Benediktson.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Hvis dere syns det er så plagsom å lese denne type artikler så skal dere få en løsning på dette problemet her:

 

Ikke les dem!

 

Det er jo ikke alt lesestoff som er like interessant for alle, men syns dere skal klage slik for det.

 

Jeg setter pris på mangold i artikkelsammensetningen, og hopper bare over de som ikke interesserer meg. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...