Gå til innhold

Nokia skal levere Skype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan også bestille tjenesten Skype Out, som lar deg ringe til vanlige mobil- eller fasttelefoner. Dersom du ringer til utlandet, er dette i de fleste tilfeller billigere enn vanlige takster.

Sweet! Dette har jeg ventet på i flere år nå. Endelig slutt på kronglette SIP-innstillinger eller mellomleddsløsninger som Fring. Flott! :)

Lenke til kommentar
Denne telefonen [Nokia N97] var i utgangspunktet planlagt lansert allerede i første kvartal i år, men er forsinket til tredje kvartal.

Wat?

 

Dette hadde ikke jeg fått med meg. Mine gode gamle N95 har mistet mye av det "gode" og er snart bare "gamle N95". Den er virkelig klar for utskiftning, og N97 var virkelig en premiekandidat til å ta over plassen. Nå må jeg velge mellom å holde ut noen måneder til, eller gå for en annen telefon. Evt gå for en midlertidig telefon, men det er mye penger ut av vinduet i så fall.

Lenke til kommentar

Så genialt!!!

Men hvorfor kun N serien? E og N serien har jo identisk opperativsystem. Liker dårlig at Nokia nekter enkelte programmer på E serien.

 

Og hvorfor ikke gjøre dette tilgjengelig på alle eksisterende N og E telefoner ved en oppdatering? Vertfall alle telefoner som har WiFi.

 

Dette er enda en grunn for meg til å velge N97 som min neste telefon.

Lenke til kommentar

Bruker Vyke sammen med min N95 (SIP), og det er helt skreddersydd og fungerer utmerket. Ikke akkurat kronglete å få opp. Gratis å ringe til fasttelefoner i hele verden (tror jeg, i alle fall de landene jeg bruker). Vyke finnes også for PC-en, men det fine med Skype er at det er utbredt på PC og PC-klienten er bra og finnes også for GNU/Linux (som jeg bruker) med webcam støtte. Kommer nok uansett til å bruke Vyke så lenge det er billigere, men å sy Skype inn i Nokia-telefonene er en knall idé. Hadde vært konge å kunne bruke et eller begge kameraene som webcam i Skype.

Lenke til kommentar
Du kan også bestille tjenesten Skype Out, som lar deg ringe til vanlige mobil- eller fasttelefoner. Dersom du ringer til utlandet, er dette i de fleste tilfeller billigere enn vanlige takster.

Sweet! Dette har jeg ventet på i flere år nå. Endelig slutt på kronglette SIP-innstillinger eller mellomleddsløsninger som Fring. Flott! :)

Skype Out har vært tilgjengelig en stund, da som betalingstjeneste, og vil nok være det fremover også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...