Gå til innhold

Panasonic lanserer nye Toughbooks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måler avdelingen her på jobb bruker bare disse laptopene. Hos oss energimontører er dell sin ATG serie i bruk.

 

Det er ingen tvil om at disse laptopene er rettet mot kun en type. Nemlig dem som jobber mye ute i felten. Kan tenke meg at dem er godt egnet til bygnings inspektører evt på i olje bransje og ellers penge sterke plasser som må ha produkter som tåler en støyt.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg ser for meg en Navy Seal bærer rundt på denne, squaden er midt under en kamp, av og han som bærer den er tom for ammo, tar frem laptopen og hiver den etter en enemy og treffer han i hode, tar våpenet til enemyen, og laptopen. Toughbook saves the day...

 

ikke spør meg hvorfor jeg kom på noe så teit, å skriv. datt bare ut av hode...

Lenke til kommentar

Leste en artikkel i teknisk ukeblad om disse. Tror prisen er berettiget, det virket som om de gjennomgår mye juling før de får lov til å forlate fabrikken.

 

Artikkel og bildespesial fra TU.no:

Artikkel

Bildespesial

 

Fra tid til annen hadde det vert kjekt å ha en Toughbook. Fristelsen for å kaste hele møkka i bakken blir stor til tider.

 

Enjoy.

Endret av Webtroll
Lenke til kommentar

Jeg så en video av noen slike fra CES. Men alle de hadde innebygget SSD fra 32-256GB (valgfri størrelse). Maskinene skulle visstnokk tåle flere meters fall, være totalt stabile selv om de ble puttet i en malingrister, og omtrent tåle å bli overkjørt av en lastebil (når de var lukket) grunnet stålrammer. Ytelsen er jo ikke noe å hoppe i taket over på disse, men til det de skal brukes til er det jo helt greit.

Edit: de hadde en lav-vekstverson med karbonfiber også.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...