Gå til innhold

– Ny HTC blir bedre enn Pre og Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahpadt: Sant, det må jo til, men slik det er nå er det overraskende bra. Opplever langt mindre bugs og milevis bedre brukervennlighet med G1 enn fks. Nokia 5800 (med 5th edition S60), og selv om begge OS er relativt nye burde Nokia ha bedre forutsetninger til å få det skikkelig til.

 

Noe smått her og der som kunne vært bedre, men ingenting graverende og det har allerede kommet mengder av apps som gjør opp for manglene allerede.

 

Men, uansett er jeg spent på Pre. Som tidligere Palm-fan, så gleder jeg meg til å få tafse på en når den blir tilgjengelig. :)

Endret av TurboTormod
Lenke til kommentar
"Alle" lanserer "iPhone killere", men ingen av dem har samme/bedre programmer, utssende eller brukervenlighet..

Så klart har de ikke samme utseendet, heldigvis. Når det kommer til programmer er det da flere programmer som er på andre plattformer også, og det finnes bedre programmer på andre plattformer enn de man finner på Iphone OS.

Lenke til kommentar

Det viktigste er vel å utbedre selve touch-funksjonaliteten på skjermen. Dobbel så bra oppløsning hjelper fint lite når performance på touchpanelet er så dårlig... Software tweaking av eksisterende hardware er simpelthen ikke nok, HTC må gå helt nye veier for å i det hele tatt komme opp mot panelene som blir brukt på iPhone og Palm Pre.

Touch panelene på HTC Diamond og Touch Pro HD er jo skandaløse i forhold til resten av telefonen.

Lenke til kommentar
Det viktigste er vel å utbedre selve touch-funksjonaliteten på skjermen. Dobbel så bra oppløsning hjelper fint lite når performance på touchpanelet er så dårlig... Software tweaking av eksisterende hardware er simpelthen ikke nok, HTC må gå helt nye veier for å i det hele tatt komme opp mot panelene som blir brukt på iPhone og Palm Pre.

Touch panelene på HTC Diamond og Touch Pro HD er jo skandaløse i forhold til resten av telefonen.

Touch Pro HD? Noe jeg ikke har fått med meg?

 

Nå bruker telefonene forskjellige skjermteknologier da. Iphone har en berøringsfølsom skjerm, mens f.eks. HTC har trykkskjerm. Begge teknologiene har sine fordeler og ulemper. Hvorfor må alt være som på Iphone? Jeg syns det er bra med litt variasjon og konkurranse jeg.

Lenke til kommentar

For å konkurrere med iPhone må mer enn bare bedre specs til.. Man bør slippe å google etter programmer! AppStore er bare genialt, alle programmer samlet på ett sted, og lastes ned og installeres med bare ett trykk. Utviklere står i kø for å lage programmer til iPhone... Så lenge ingen konkurrenter greier å få på plass noe slikt tror jeg Apple kommer til å fortsette å ta markedsandeler fra de andre. Og innse det, stylus var kult på 90-tallet.

Lenke til kommentar
For å konkurrere med iPhone må mer enn bare bedre specs til.. Man bør slippe å google etter programmer! AppStore er bare genialt, alle programmer samlet på ett sted, og lastes ned og installeres med bare ett trykk. Utviklere står i kø for å lage programmer til iPhone... Så lenge ingen konkurrenter greier å få på plass noe slikt tror jeg Apple kommer til å fortsette å ta markedsandeler fra de andre. Og innse det, stylus var kult på 90-tallet.

 

Tanken bak AppStore er genialt. Gjennomføringen er rett og slett en skummel utvikling. Og såvidt jeg vet har Android en konkurent til AppStore uten de skumle restriksjonene som AppStore har.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...