Gå til innhold

Bedre kart og ny e-post fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotters. Dette er gode nyheter. Men en setning gjør meg litt forvirret.

 

Mail on Ovi vil være tilgjengelig fra februar på nett

 

Det står ovenfor at vi, i Norge, trolig må vente til andre kvartal på denna messenger tjenesten. Men når det står at den er tilgjenglig på nett fra februar. Betyr det at den ikke vil funke for Nordmenn frem til den blir lansert, eller vil vi som har kompitable nokia mobiler kunne begynne bruken fra februar?

Lenke til kommentar

push for mannen i gata er loooong awaited. Blir bra å se hvordan tjenesten kommer til å ligge i pris! Ovi var og et artig sted, har letet etter en god tjeneste jeg kan synce mobilens kalender, to do list og notater med, og denna funker jo bra! Bare synd den ikke fungerer mot google calendar.

Lenke til kommentar
oioioi, takk for tipset om e-post programmet. Pushing av email fra gmail fungerer helt som forventet og dataoverføringen er tydeligvis rundt 2kb per nye epost. herlig. :-)

Hvordan fikk du til det? På min står det at "we cannot setup a mobile email for an account with this e-mail provider".

 

edit: heh ok, det støtter ikke hotmail heller, nei. Ganske ubrukelig mao

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Nå er det vel helst hotmail som er i overkant ubrukelig da.

Enig der, men gmail?

 

Gmail funker fint, testet akkurat og push fungerer veldig bra ser det ut som.

 

Finner ikke noe mulighet for direktemeldinger, er dette et eget program som evt. kommer senere?

Jeg skjønner ikke hvordan du klarte få det til å fungere på gmail. Jeg har prøvd mange ganger nå, men får svar om at det ikke kan settes om med den service provideren hver gang

Lenke til kommentar

Fungerer fint med Gmail her også. Tasta bare inn adressa mi, så var jeg oppe og kjøre. Men leste på et annet forum at en som hadde kjørt firmware-oppgradering på sin E71 plutselig fikk samme feilmelding da han skulle legge inn programmet på nytt.

 

Spent på hva dette vil koste når den er ute av beta. Håper på en lav engangssum, ikke at en må abonnere slik som på Gps-konseptet..

Endret av Warwick
Lenke til kommentar

Gjetter på en engangsum og gjetter på at det ikke koster mer enn ca 20dollar. Om dem går for abonnement typen håper jeg virkelig den blir veldig lav.

 

 

Jeg skjønner ikke hvordan du klarte få det til å fungere på gmail. Jeg har prøvd mange ganger nå, men får svar om at det ikke kan settes om med den service provideren hver gang

 

Men har du satt opp slik at den kan videresende mail til andre epost programmer? Du må gjøre dette om du ønsker at andre programmer skal motta mailen din automatisk (feks thunderbird).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...