Gå til innhold

Si farvel til busskortet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle teste ut det nye kommentar feltet.. Aaarh.. Breier meg skikkelig her...

 

Men on topic:

 

Dette er jo gode nyheter, men jeg tror det er noe år til dette blir normalt. Ikke bare må alle busselskap ha denne teknologien, men også alle passasjere må ha en telefon med denne teknologien. Så jeg vil nå tro at de vil holde på den gode gamle måten å reise med bussen en stund til. Det er også svært få eldre mennesker som er oppdatert på denne fronten, og jeg tviler på de kjøper seg ny mobil for å reise med bussen.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle teste ut det nye kommentar feltet.. Aaarh.. Breier meg skikkelig her...

 

Men on topic:

 

Dette er jo gode nyheter, men jeg tror det er noe år til dette blir normalt. Ikke bare må alle busselskap ha denne teknologien, men også alle passasjere må ha en telefon med denne teknologien. Så jeg vil nå tro at de vil holde på den gode gamle måten å reise med bussen en stund til. Det er også svært få eldre mennesker som er oppdatert på denne fronten, og jeg tviler på de kjøper seg ny mobil for å reise med bussen.

Det er vel ikke kritisk om ikke alle bruker denne teknologien så lenge man faktisk sparer penger/tid/miljø på at noen faktisk bruker den.

 

Jeg håper de klarer å få denne teknologien til å bli kjappere enn busskort. Da kan hvem som helst installere dette på telefonen mens man venter på busstoppet (regner med de henger opp instruksjoner der de allerede har bussrutene), og køene vil gå unna når man først er på bussen. Faktisk vil den bli kjappere enn noensinne siden selv de som bare skal ha enkeltbillett og/eller ikke har busskort kan bruke denne teknologien.

 

At det blir enda enklere å ta bussen (for unge som er flinke med teknologi) er også bra, kanskje kan dette bidra til at enda flere tar bussen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk klarer og gå tom for batteri, jeg har en iPhone som sluker batterikapasitet, og jeg bruker den flittig hele dagen, men hver kveld før jeg legger meg putter jeg den fine ladern opp i ræva på den, er klar for en ny dag morgenen etter. Dette gjorde jeg på den gammle telefonen min og, og den hadde jeg et par år, og den var aldri avslått nesten.. :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...