Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - Chrissn - EF 50mm f/1,4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4. oktober hadde jeg litt sans for. Det mangler bare noen detaljer på å være helt i mål. Et par grener i fokus skaper litt rot, og selektiv fokus på en liten bit av trestammen ble ikke helt 100%. Jeg tror det hadde fungert bedre å hatt hele trestammen mer eller mindre ute av fokus, men ikke så mye at man ikke så hva det var. Ellers fine fargekombinasjoner her.

Lenke til kommentar

Så langt er 2. og 3. oktober mine favoritter.

2. fordi det gir en del merkelige assosiasjoner. Dette kunne vært med i en film om "Den psykotiske handelsreisende". 3 oktober fordi det har fine farger.

4. okober ville jeg kanskje vurdert som rent abstrakt - droppet å ha noe som helst i fokus rett og slett. Altså enda et steg lengre enn k.n.b sitt forslag. F.eks ved å beskjære inn til kun øvre høyre hjørne.

 

- Rams

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er litt blind for tiden, men jeg skulle gjerne likt å vite hva slags objektiv du bruker...?

 

Forøvrig liker jeg det siste bildet veldig godt, og også bildet for 3. oktober. Begge har veldig flotte farger og helt riktig fokus etter min mening! ;-)

Endret av magnus.o
Lenke til kommentar
Kan hende jeg er litt blind for tiden, men jeg skulle gjerne likt å vite hva slags objektiv du bruker...?

 

Tusen takk for tilbakemeldingen :thumbup:

 

Det er nok bare jeg som har glemt å skrive det på;)

 

Det er en Canon 50mm /f1.4 USM på en 40D

Endret av Chrissn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...