Gå til innhold

Test: Sony Ericsson G502


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes det er litt rart at mobiler som kalles "surfemobiler" eller "internett-telefoner" ikke har Wifi ?

 

Jeg tenkte noe av det samme, og det at en mobil med 2" skjerm kan kalles surfemobil er også ganske rart... Er jo ikke en særlig behagelig opplevelse og surfe på nettet med en slik liten skjerm.. Men i forhold til andre mobiler med 2" skjerm så er kanskje denne noe av det bedre.. men men..

Lenke til kommentar
Følger det ikke med 3,5mm jack overgang?
Det medfølgende hodesettet gir ikke særlig god lyd, og overgang til 3,5 mm følger heller ikke med.

Tydeligvis ikke.

 

Jahaja. Lenge siden jeg gadd å lese en hel test hos amobil. Forutsigbart, forutsigbart og atter forutsigbart. Rett og slett kjedelig lesning. Leser man andre tester, der man faktisk tester telefonen, kan det være litt interessant, men amobil sine tester er allt annet enn det...

Lenke til kommentar
Følger det ikke med 3,5mm jack overgang?
Det medfølgende hodesettet gir ikke særlig god lyd, og overgang til 3,5 mm følger heller ikke med.

Tydeligvis ikke.

 

Jahaja. Lenge siden jeg gadd å lese en hel test hos amobil. Forutsigbart, forutsigbart og atter forutsigbart. Rett og slett kjedelig lesning. Leser man andre tester, der man faktisk tester telefonen, kan det være litt interessant, men amobil sine tester er allt annet enn det...

 

Du begynner med å spørre om det ikke følger med en 3,5mm overgang og får svaret ditt. Men, så vet jeg ikke om kjedsomheten tok deg igjen, siden du tydligvis utfordrer oss alle til copy-paste diskusjon med deg igjen.

 

Nei, jeg har annet å gjøre enn å kopiere diskusjonen fra SE W980i-testen og inn her. Så jeg føler at jeg får være "the bigger man" nå, og sier nei til en evig kamp. Så, hva vil du gjøre? Sitte her og diskutere resten av dagen, eller kanskje gå ut med kompisene dine, og ta noen øl?

Lenke til kommentar
Du begynner med å spørre om det ikke følger med en 3,5mm overgang og får svaret ditt. Men, så vet jeg ikke om kjedsomheten tok deg igjen, siden du tydligvis utfordrer oss alle til copy-paste diskusjon med deg igjen.

 

Joda, men følte at jeg måtte forklare hvorfor jeg ikke hadde klart å få dette med meg. Dårlig av SE å ikke legge ved 3,5mm overgang. Ellers synes jeg dette ser ut som en virkelig god billigtelefon. ikke noe for meg og deg, men sikkert et blinkkjøp for 80% av mobilmarkedet ;)

 

Og hvorfor føler du trang til å diskutere med meg hver gang du ser jeg poster i en SE tråd. Du er ikke like ivrig i de andre trådene jeg poster i... Det kan du jo spørre deg selv etter.

Lenke til kommentar

Ja ok. Nei men da er det gjerne ingenting å diskutere denne gang ;)

 

Jeg føler ingen trang til å diskutere med deg. Det gjør jeg ikke altså. Grunnen til at jeg ikke er like ivrig i andre tråder du diskuterer i, er ganske enkelt det at jeg ikke har kommet over andre tråder der du deltar. Nå vet jeg ikke hva du interesserer deg for innen mobilverdenen (bortsett fra SE), så da blir det vanskelig å "finne" deg :)

 

Og det er ikke akkurat slik at jeg jakter på deg heller :p

 

Men men..We'll meet again Mr. Bond, we'll meet again.. Hehe

Lenke til kommentar

Fordi den jeg har er bra nok, men av en eller annen grunn har den en tendens til å slå seg av når en ringer inn/ut eller sender/mottar sms. Fikk K660i gratis som en gave fra jobben for 2 år siden, så vet ikke hvor jeg skal evt klage (er ikke batteri, forsøkt å bytte).

 

Jeg trenger egentlig ikke noe flere funksjoner, men synes det er flott med HDSPA-støtte siden det kanskje blir aktuellt å kjøre denne som modem med bærbar el.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...