Gå til innhold

Gratis jakt på nettet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nogen andre enn meg som tenkte deer hunter nå? :p

I second that.

 

Hørtes forsåvidt artig ut, men jeg har mine tvil om hvor godt dette kommer til å fungere. Hvis det å finne noe å skyte blir for enkelt, forsvinner jaktfølelsen. Men man kan heller ikke la spilleren gå rundt i flere timer uten å i det hele tatt ha sett noe, som jo kan skje når man er på jakt i det virkelige liv. Men kommer nok til å ta en titt på dette når det kommer ut. Om noe, så er det ihvertfall gratis! :!:

Lenke til kommentar

På nettsiden så står det at spillet skal være gratis å spille. Jeg forstår det sånn at man slipper å betale for å spille det, men må betale for selve spillet (I motsetning til World of Warcraft, der betaler man både for spillet og for å spille). Noen som vet noe mer?

 

Edit: Et annet sted stod det at det var gratis, så da koster vel ikke spillet noe heller :)

Endret av Sigurd26
Lenke til kommentar
På nettsiden så står det at spillet skal være gratis å spille. Jeg forstår det sånn at man slipper å betale for å spille det, men må betale for selve spillet (I motsetning til World of Warcraft, der betaler man både for spillet og for å spille). Noen som vet noe mer?

 

Edit: Et annet sted stod det at det var gratis, så da koster vel ikke spillet noe heller :)

Antar de mener hele spillet og spillingen er gratis siden de skriver at det er gratis :) Men uannsett om selve spillet skulle koste en liten slant på nettet så tror jeg fremdeles jeg ville kjøpt det. Savner jaktespill med god grafikk og realisme i natur/dyr!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...