Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nokia N96


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dere basere testen deres på en prelanseringsenhet, eller er dere 100% sikre på at denne er komplett lik de som vil komme i butikken?

 

For min del helt uinteressant mobil. Svært liten grunn til å velge denne fremfor den mindre, slankere, finere og billigere N85, om man ikke _må_ ha 2,8" skjerm og 16gb minne.

Lenke til kommentar

dette er rett og slett kjedelig av nokia, telefonen bare later som om den er ny og orginal, men skal vi se, den er en n95 med minne det er greit nok, DVB-H dette kan ikke brukes i norge, kameraet er på 5 MP, og linsa er sikkert noe ala den som er på N82. også mangler den xenon blits..

 

Jeg har vært nokia patrot ganske lenge nå.. men ser ut til blir i8510 fra samsung nå.. synd nokia ikke klarer å holde følge på toppmodell tlf for tiden..

Lenke til kommentar

Takker og bukker for fin innledning :-)

 

Dette er ingen prelanseringsenhet.

Telefonen er laget på fabrikken til 96 utvalgte personer i hele verden.

Vi ble alle lovet telefonen 1 mnd. før alle andre.

Mitt eksemplar er Norge sin.

Har mail fra Nokia i Finland som kan bekrefte at dette er en fullversjon og avviker ikke på noen som helst måte fra de som produseres for markedet.

Våres versjon kom forøvrig med 8gb minnekort, billader og BH-503 Bluetooth headset som bonus.

I mail fra Nokia forrige uke har de ikke startet engang med produksjonen av mobilen til markedet, så er spent på når den kommer egentlig.

 

 

Hilsen Mobilguruen

Kalle Ellinger

Endret av *KALLE*
Lenke til kommentar

Hei Are!

 

Koser meg nå vet du.

 

Etter det jeg har fått beskjed om fra Nokia skal den IKKE komme med noen minnekort som standard.

Kun det innebygde på 16gb hvor kart og alt annet er forhåndslagret.

Litt også for at det er mange som formaterte minnekortet på N95 og N82 og da blei jo alt av kart og video borte.

Så de har vel lært...

Endret av *KALLE*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dual ARM 9 264 MHz CPU

om jeg ikke tar helt feil vil det bety at den i teorien er kjapp men i praksis er treg som faen fordi ingen tredjepartsprogrammer klarer å bruke mer enn én kjerne... mulig jeg har hørt feil, hvis ikke ser det her ut til å bli en nyversjon av N73 som var så treg at folk sverget av s60 for godt etter den

Lenke til kommentar

N96 er det N95 skulle vært dersom teknologien hadde tillatt det i fjor. Synes de har gjort det de kan med den formfaktoren, nå er det bare å vente å se hva de kan få til med Tube-konseptet før jul og utover våren.

Når det gjelder skjermen så er vel det ene og alene pga batterilevetid. Hvis de ville kunne de vel fått til en tilsvarende skjerm som HTC'n, men er det egentlig no vits dersom den ikke holder lenge nok til f.eks. å se en film...

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Likevel klarer N95-oppfølgeren å imponere på andre områder. N96 har nemlig alt av kommunikasjonsteknologi du kan kreve, en gigantisk skjerm til å se video og TV, et høyoppløst kamera og 16 GB minnekapasitet. Kort sagt skal du være bra kravstor for å ikke være fornøyd med innholdet i N96.
Ut i fra spesifikasjonene er det vel lite som skiller denne fra N95 8GB bortsett fra minnekortstøtte og 16GB innebygget minne?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...