Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]Rar PM fra windows liveTM


Anbefalte innlegg

Stussa litt da jeg fikk denne meldingen da jeg logga meg på messenger:

 

"Viktig servicemelding: Som en del av en nylig systemforbedring ber vi deg om å bytte e-postadresse for å kunne fortsette å logge deg på Windows Live Messenger-tjenesten."

 

Den følges opp av følgende:

 

"Hvis du vil være sikker på at tilgangen din ikke blir blokkert, og hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til http://support.microsoft.com/gp/Messenger/nb"

 

Noen andre som har fått den?

Eller vet hva dette dreier seg om?

 

Må innrømme at jeg ble litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stussa litt da jeg fikk denne meldingen da jeg logga meg på messenger:

 

"Viktig servicemelding: Som en del av en nylig systemforbedring ber vi deg om å bytte e-postadresse for å kunne fortsette å logge deg på Windows Live Messenger-tjenesten."

 

Den følges opp av følgende:

 

"Hvis du vil være sikker på at tilgangen din ikke blir blokkert, og hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til http://support.microsoft.com/gp/Messenger/nb"

 

Noen andre som har fått den?

Eller vet hva dette dreier seg om?

 

Må innrømme at jeg ble litt skeptisk.

 

Står "Last Review : August 29, 2006" nederst på den MS siden. Fikk samme mld isted selv men kun på 1 av 6 maskiner her (alle pålogget samme msn).

Lenke til kommentar
Jeg fikk samme melding, googla litt og denne diskusjonen kom opp.....Makan til tull, må jo være kødd, jeg var hvertfall smart nok til å IKKE klikke på den linken.

 

Kikket på websiden så jo helt grei ut den, og såpass beskyttet disse maskinene her er så var jeg ikke spesielt redd for virus (det jeg jobber med til daglig ;-)

 

Men ble ikke noe spesielt klokere av den meldingen, eller siden .. så lurer litt på om det ikke er en feil hos MS evt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...